Mabbutt Dragusin ikke god nok... Slettes ikke alene. Finnes ikke en spiller i dagens spillerstall jeg har tillit til.
John_chef Merker jeg ble mektig provosert av det målet. Klarere dytt enn forrige helg, men nå er det plutselig ingenting. Er det fordi dommer her gir målet, mens forrige helg gjorde han motsatt. Er det VAR som ikke vet hva dem skal gjøre i sånne situasjoner
Eddie Null Tudor effekt. Rimelig trist sorti hele Tottenham Hotspur FC. Tyngste perioden jeg har vært med på.
Coysyeaaaahhalla Eddie de ga frank for god tid. Nå er vi så langt nede i gjørma at jeg tror vi faktisk kan rykke ned Er nok mye psykologi inne og
Coysyeaaaahhalla Spilte Tel seg egentlig ut av førsteelleveren? Synes han hadde noe på gang og likevel ble benka. Men mulig jeg husker feil
Coysyeaaaahhalla Erlendl få inn han jagerfly duden som hjalp Bodø glimt. Eller per Mathias høgmo for å lese opp dikt i garderoben
Coysyeaaaahhalla Muani beveger seg og prøver. Solanke rusten og stasjonær? Kanskje ikke så dumt å bruke dem..sammen. Men lite hjelp han får, Muani.
Madball Det er altså så dårlig. Om mulig enda dårligere enn inder Frank. Ingenting som fungerer. Greit vi har litt marginer imot på scoringene, men spillet vært er altså så ræva at jeg ikke finner ord