Schism Enig i det. Selv om det fortsatt vil være ekstremt skjørt så har Tudor vist at han kan få styrt oss inn på noe. AM-kampene preges selvsagt av de tre målene de fikk tidlig, men vi er faktisk en del bedre enn AM totalt sett. Mener ikke derfor at vi hadde fortjent å gå videre, ettersom AM selvsagt spiller på resultatet, men det vi siden har gjort ville vært utenkelig under Frank. Jeg har vært veldig kritisk til Tudor, men synes at han viser at han lærer. Så er det ikke slik at vi nå bare vinner mot Forest. Og taper vi der er det litt tilbake til start igjen. Men nå er jeg ikke like sikker på at jeg ville kvittet meg med Tudor ved et tap. Kommer litt an på hvordan man taper. Spiller vi 4-5 kamper som i går ut sesongen overlever vi. At vi spiller like bra i alle skjer ikke. Får bare håpe Forest blir en av de gode så vi kjøper oss litt tid og arbeidsro i pausen.
Schism Det grunnleggende må på plass. Folk må løpe. Vi løper ikke alltid riktig, men vi løper og vi ser ikke lamslåtte ut i kamp etter kamp som under Frank.
Madball Hva skjer hvis Poch tar over RM. Vi vinner flesteparten av kampene denne sesongen og havner på en grei 12. Plass. Scorer en del mål og spiller fin fotball. Hva da med Tudor? Er han er permanent kandidat?
Madball ManagerBill hehe ok. Vi har vel bare kontrakt med ham ut sesongen så da slipper vi å sparke enda en trener
Kungreke Får han grei sving på ting gir jeg han gjerne et år til. Har mer tro på det enn enda et prosjekt
Hawk Historien fram til han kom til oss er at han oftest gjør d veldig bra de første mnd i klubben, før ting feiler av en eller annen ting. Juventus (2025): Sacked after seven months. Lazio (2024): Resigned after just over two months (March 18 – June 5). Marseille (2022-2023): Left after one season. Hellas Verona (2021-2022): Left after one season. Udinese (2019): Sacked after eight months. Galatasaray (2017): Sacked after 10 months. PAOK (2015-2016): Sacked after nine months Så selv om han spiller bra fotball og får et snitt på 2poeng på de resterende PL kampene, så vil jeg ha inn en ny manager i sommer som vi forhåpentligvis kan ha lenger enn snittet her...
Kungreke Hawk Men hvis ingen brukbare alternativ melder seg, er det ikke greit med 12mnd til med Tudor f. Eks.? Vil vibha en ny Frank? Jeg vil ikke det.
Madball Hawk godt argument. Det er bare det at Tottenham ikke er sammenlignbare med noen andre. Vi har et fuckup potensial andre bare kan drømme om. Så kanskje two wrongs make a right her..?
Hawk Kungreke Basert på fortiden så kommer han sannsynligvis ikke til å sitte i 12mnd... da vil jeg heller se andre som styrer skuta vår fra i sommer. Er overbevist om at d er spennnende managere som er villig til å ta over klubben vår og jeg tror au at den som kommer nå vil få lettere jobb enn på lenge, selv om den samtigiv vil være vanskelig. Lett siden vi har spilt kjedelig fotball m elendige resultater i langtid, alle se at d trengs en cleanup og at man trenger tid for å endre ting skikkelig, ingen forventer topp6 neste sesong (om vi blir værende i PL)... vanskelig siden d er mye som MÅ endres for å få klubben på rett kjøl igjen.
ManagerBill Hawk RDZ sitter på gjerdet pr.no fordi han vill ikke gå i forhandlinger med Spurs før PL sesong er berget.Dette er ifølge Overgangs X Romano,,,So det er tydeligvis RDZ Spurs vill ha inn...
ManagerBill Spurs klarer seg,,,,viss dei spiller slik som mot AM,, vill dei plukke poeng,,,Forest,3 veker pause so Sland,,,6p..da tenker jeg vi berger plassen,,Men som alltid,,,,teori er en ting, praksis noe helt annet...
gazza79 Jeg skal faktisk ikke være en av hylekoret denne gangen, MEN jeg er ikke uenig med deg. Jeg syntes det har sett bedre ut de siste 2 kampene MEN dette er definitivt ikke godt nok og rykke ned er KRISE. Derfor må de få inn noen som kan gi disse gutta litt selvtillit, A S A P
Coysyeaaaahhalla gazza79 jo men jeg er enig. Atlético og Liverpool var bra. Men det var 4 av 4 tap før det og nå tap igjen. Dette går jo ikke. Langt under pari selv for et lag som sliter.