Schism
Ja, poch er i mitt hjerte og. Vidunderlig periode. Jeg synes ikke mangelen på trofeer er så graverende all den tid vi tok 2 plass i serien og spilte champions league finale.
En gledet seg til kamp hver gang.
Men det var et annet lag da. Og poch gikk jo lei og det Surna... Usikker på om han er svaret på våre drømmer. Men vi har ikke så mye å tape. Og vi har prøvd Conte, mourinho allerede med mixed luck. Kanskje var feks Conte med 3 plass egentlig en stor suksess. Laget hadde Kane og son men ellers ikke fantastisk.
Ja 12 plass og 16. Er like dårlig forsåvidt. Men som du sier. Vi er 6 poeng fra nedrykk. Midten av februar og 6 poeng fra 18. Plass.
Sånn økonomisk og historisk og på andre måter er jo dette en huge risk. Man leker med ild.
Om man tenker at poch skal prøve noe nytt fra høsten tenker jeg det ville vært lurt å bytta trener for en stund siden for, for å motsi meg selv, 10. Plass er kanskje mindre krise i feks spillerrekruttering (og beholde) enn 16 plass i år i motsetning til 17. Plass i fjor.
Så har man nesten havnet der at man nesten bare kan gjøre ferdig sesongen med Frank. Men det er en risiko for at vi rykker ned. Så selv om 65% av sesongen er unnagjort vil de siste 35% avgjøre om vi rykker ned eller havner på 9. Plass.
Har frank høyest sannsynlighet for å klare det? Bare for å bli sparket i sommer uansett?
Vi ligger på 17. Plass på formkurven.
Hvis han skulle snu skuta eller klart det da så skjer det neppe nå med alle skadene i tillegg og slitasjen og mediatrykket.
Sorry langt resonnement med diverse motsetninger. Men jeg mener de må gjøre nå noe.