Dougie Det der er jo så rødt som du får det mtp treffpunkt og knottene først. Romero må ut til sommeren. Vi kan ikke ha en kaptein og ledestjerne som ødelegger så mange kamper for oss. Er vel heller ingen tilfeldighet at han har blitt utvist mot Chelsea, City, Liverpool og nå United. Samt Milan i CL.
Madball Dougie er ikke enig. Foten nede langs gresset, kort avstand osv. Greit frispark og gult for den taklinga men det hadde holdt i massevis
mka07 Kjenner jeg begynner oppriktig å bli redd for nedrykk. Så vet ikke helt om vi kan vente til sommeren for ny manager.
Schism Selv Romero mente det der var rødt. Greit at han er blitt en slags «helt» for de som ønsker at ting skal gå i dass, men for oss andre begynner det å bli litt patetisk. Enig med Dougie. Nådd et punkt hvor man ikke kan ha han lengre. Ustabil på banen. Og ustabil utenfor. Hjelper det lite om han også er god i perioder.
ManagerBill Cuti må slutte med desse insta x innlegg å heller forbedre seg på banen, mtp ras med gule/røde kort ,,osv,,,,han er ingen leder har ikke helt forstått hvordan han kunne bli captain, Vdv er mye bedre på det meste....Det er NOK NÅ.....
Kungreke Husker Poch utnevnte kaboul som kaptein for å så drive han helt ut av klubben. Føler vi er på samme sted nå
mka07 Kungreke Vi er på ganske samme sted. Squawka] Cristian Romero has received four red cards in the Premier League, the joint-most red cards for a Spurs player in the competition's history alongside Younes Kaboul.
CWaddle Vetta søren om vi blir kvitt ham for store penger. Ustabil, mentalt og fysisk, midtstopper som kan spille under halvparten av kampene.
ManagerBill CWaddle og raseri innlegg på insta X osv....Send han til helvetes ned atte til Argentina...Senka jo snart Spurs skuta på egenhendig Herrefred er det muuuulig
Madball Har vanskelig å se for meg hvordan vi skal få noe ut av det her. Blir veldig imponert i såfall
ManagerBill Få Danso klar igjen, og sett cuti på benk resten av sesongen kanskje vi kjem oss over 30p...før Påske
Madball Synes spillere som Simons og Gallagher står opp , forsøker ting og spiller ganske bra. Men når vi er en mann mindre blir det for tynt. Forbanna kjedelig å få kampen ødelagt på denne måten nok en gang
Kungreke Sett taklingen. For meg er ikke det der rødt. Er ikke som om Romero bevisst prøver å ta ham, han er jo etter ballen. Det der er for meg gult og tilsnakk. Dårlig dømming.
Eddie Kungreke Enig, men med historikken til Romero så er nok terskelen for han for å bli utvist temmelig tynnslitt. Ingen andre kapteiner som driver med slikt rot som vår kaptein. Brannfakkel: selg han til Real Madrid i sommer. Bye bye.
Dougie Kungreke Altså det er jo uflaks i den grad intensjonen åpenbart ikke er å skade Casemiro, og først og fremst er det ræva timing. Men her tror jeg du må skille mellom dårlig dømming og at du ikke synes det skal være rødt. Går inn med kraft og knottene først, og bommer så det synger. Hvorvidt han prøver å ta ballen blir da helt irrelevant. Farlig og idiotisk spill er det uansett. Bare å se Romeros egen reaksjon.
Osvaldo Xavi har vært bra de siste kampene, men det er først og fremst når vi har ballen. Defensivt har han mye å gå på. Tungt å sitte å se på oss om dagen. Vi har masse gode spillere over hele banen, og jeg synes ikke det er noe å si på innsats ellrr oppofrelse heller. Men vi mangler det viktigste: en klar plan og et sterkt kollektiv. Da blir det masse tap. For n’te gang: Frank må ut NÅ!