Sheik Romero blir også stående alene mot 3 city spillere. Det funker ikke fremover, og det funker ikke bakover
Torsan Morsomt at noen fortsatt mener at Frank får sitte etter at vi blir pissa på av et dårlig lag.... Vi skulle solgt Dragusin når vi hadde muligheten. Gitt bort Biss som bonus samme vei
Sigmund Håper egentlig ikke det blir buing til pause nå.. mer vel mer effektfult å være stille som i graven
Kungreke ManagerBill det har alltid hvilt en forbannelse over ths, det er den verste bana vi spiller på.
ManagerBill Noen som kan forklare TF om fremoveretta ballspill,,,og vingspill,,,Det virker som Spurs skrur av vettet med det samme enn er ferdig med CL spill...Slår over på "ikke vinne"mentalitet....tragisk
Erlendl ManagerBill Man så jo det sist sesong. Spillerne gav faen i serien og satset alt på EL. Tapte alle kampene på slutten. Virket som de bare skrudde av. Useriøst!!
Osvaldo Så det går rykter om en eller annen aksjon i det 75.min. Er det snakk om å snu ryggen til eller gå hjem da?
Madball Osvaldo synes spillerne har gjort det lenge før 75 spilte min. Kanskje de skal spille fotball når det har gått 75?🤔 gleder meg i såfall
Ginola14 Ufattelig tam og tafatt 1.omg. Her må samtlige gå i seg sjøl. Romero ut, ja. Har han klikka på Frank?
Torsan Eddie håper du har rett her faktisk. Så sørger vi for at Cuti sutrer seg til Real Madrid i morgen.....