Sheik Gikk man ikke ut før vinduet og sa at vi skulle styrke oss sportslig for å vinne ting med milliard beløp for hånd. Andy har vært god før, før. Helt enig med Schism rundt det med å blokkere for Souza, i tillegg til at vi har VDV på venstre om nødvendig. Det er ikke på venstreback vi sliter mest nå...
HugoLorrys Samme dag som vi har kjøpt en ny venstreback. Skal altså kjøpe en fyr som ikke lenger er god nok for et lag vi konkurrerer mot.
ManagerBill Sheik Nei her tenker Bahamas Lewis Family langsiktig,,,kjøp inn spillere som er ferdig på toppen...Herrefred,,,,Noen som har røyka sokkelesten sin på N17
Osvaldo På venstreback hadde vi Udogie, Spence og Davies. Vi har vel ingen posisjoner som er sterkere besatt. Så kjøper vi TO nye venstrebacker. Dette skjønner jeg lite av. Når det er sagt har jeg alltid likt Robertson, men han er jo over the top nå?
Griot Kungreke Iallfall en "joke"-konto når det gjelder prisen. Er litt forskjell på X-kontoene @david_ornstein og @davidornstein 😉
Kungreke Griot bruker ikke x så vet fint lite om de kontoene. Joke fc er mer rettet mot at vi i det hele tatt er ute etter denne spilleren.
cjmozart Robertson er ikke no vindunder lengre, men han er så vidt meg bekjent en smart spiller, og jeg vil gjerne ha flere smarte spillere på laget. 3M for Robertson som en korttidsløsning er ikke krise; det er ikke nødvendigvis der skoen trykker, men bortsett fra lønns-implikasjoner, er dette helt greit.
Schism cjmozart Spørsmålet er hvor «kort» tid? Lån ut sesongen hadde jeg selvsagt tatt. 3.5 års kontrakt på høy lønn. Som jeg antar er mer realistisk. Den forstår jeg virkelig ikke. Vi trenger noen som blir virkelig gode. Ikke mer stallfyll.