Akkurat nå er jeg mest glad for å ha sett 45min m gøy fotball, en fotball som samler oss supportere, samler gutta på banen og hele teamet - guttungen på 10 fikk se kampen denne ganga og han var meget fornøyd, vet ikke hvor ofte han sa "i dag var d gøy å se på tottenham".... La oss håpe at d fortsetter de i neste kampene - COYS
Veldig spent på hvor mye endringer som gjøres t helga nå, noe er sikkert (såfremt ingen skader/sykdom dukker opp) og noe er ganske 50/50...
Det sikre er at Solanke kommer til å starte på topp igjen (og Kolo på benken), Gray, Simmons og Odobert kommer til å fortsette, VDV og Conor kommer inn i 11eren igjen...
Det usikre er hva som skjer på venstresiden, vil vi fortsette m d som fungerte i går eller vil vi gi sjansen til Tel som har vært vår beste off i X antall kamper før dette? Jeg holder en knapp på Tel, men 50/50 hvem som starter bak han.
Synes egenlit stopperne funka såpass bra i går samt at flere av backene trenger hvile, så kunne faktisk gjerne sette VDV på venstrebacken 😉