Madball Schism om han nå med Richarlison ute og Solanke sannsynligvis rusten er han muligens det. Men hva han har gjort gærent? Han har vært svak/ræva i 80% av kampene han har spilt mener jeg. Og kanskje Frank da. Usikker på om jeg vil sitte i samme båt som han i utgangspunktet men akkurat med Tel er jeg like skeptisk som ham
Knut Solanke burde i det minste ha klart å gjennomføre en hel kamp før en slik vurdering ble gjort. Tel har ikke akkurat briljert, men han og Odobert er de som faktisk har fått til et og annet i angrepsrekka vår i det siste (gitt at Richy og Kudus er ute).
Schism Knut Det det der er et bedre lag enn hva Frank klarer å plukke ut selv når han har flere å velge mellom. Hvis den midtbanen gir faen i hva Frank sier og faktisk spiller fotball så kan det bli bra.
ManagerBill CG og Souza kan komme inn i CL troppen tidligst i play off rundene,,,,grunnet til dei ikke kan spille dei 2 siste kampene før play off, er at Kudus og Rodi måtte da han vært ute i 60 dg,,og itillegg måtte bytting blitt gjort i 6 kampen,,,
Knut Simons kjenner tydeligvis på et eller annet. Xavi Simons on playing through the pain tomorrow against Dortmund: “I think everyone wants to win, not only the coach, but the players as well and we want to change this. “Especially me, I'm a guy I'm willing to give everything to, to win. And obviously, if I had really, really, really pain, then I wouldn't play but it's now a situation that I can handle myself as well, even though I have a little bit of pain. “But I want to play the game. I want to help the team and to grow into that.”
Osvaldo Så Bissouma er ikke registrert? Trodde ikke jeg skulle si det, men det er synd. Vi trenger muskler på midtbanen mot et fysisk sterkt tysk lag. Om vi stiller med Bergvall, Gray og Simmons kan det bli veldig lett. Vet ikke hvorfor jeg gidder å skrive noe her engang. Har null tro på alt Frank tar i og kan ikke i min villeste fantasi se for meg at vi får med oss noe i morgen. Håper på sacking imårra tidlig, og en eller annen effekt eller umiddelbar respons på det i kampen.
Torsan Er ingen som blir veldig overrasket hvis Spurs plutselig ser ut som et fotballag igjen i kveld?? Typisk at vi akkurat i kveld tar oss selv i nakkeskinnet og presterer over evne eller kanskje slik vi burde gjøre hele tida........ Uansett spennende blir det. Spent på Ekg målingene i etterkant her.
presley Utrolig hvor mye skader vi har, skal ikke være mulig.Det meste er jo langtids skader også.Det har jo vært gjennomgangs melodien hos oss de siste sesongene.Jeg la en del skyld på Ange pga han skrevende spillestil, men skadene bare fortsetter. Er vi den eneste klubben som har det sånn?
Kungreke Kanskje vi kjøper spillere laget av glass. Eventuelt er vi en klubb med såpass halvtomt glass at alt blir reaktivt. Lite tillit til spillere utenfor førstelaget osv fører til rovdrift på de som er "viktige"?
Knut Kungreke Eventuelt er vi en klubb med såpass halvtomt glass at alt blir reaktivt. Lite tillit til spillere utenfor førstelaget osv fører til rovdrift på de som er "viktige"? Har på følelsen av at du er inne på noe her...
Kungreke Knut Vi er I en dødsspiral virker det som. Personlig tror jeg nesten nedrykk er eneste løsning for å få røsket bra opp i alt.
Knut Kungreke rykker vi ned kommer vi ikke opp igjen med det første er my take. Så thats a "nei takk" fra meg 😃
rihno Knut Enig i det. Lefler vi med Championship så kan veien opp bli lang og krunglete. Håper to år nede setter i gang en gjennomtenkt prosess på toppen.
Kungreke Knut vi spiller jo dårligere enn de fleste championship lag så best å holde seg i porselensligaen.
Madball Et artig tankeeksperiment å se oss i championship. Før var det et skrekkscenario men akkurat nå tenker jeg det ikke hadde vært så farlig. Underholdningsmessig tipper jeg det hadde vært mye bedre og en stemning på bortekamper av en annen verden.
Madball ManagerBill kan jo hende det er noe spennende der. Jeg personlig skulle gjerne sett mer av Scarlett