rihno Vi spiller i det minste som et lag! Opptil flere sentringer på rad + bevegelse. Måtte det fotsette.
Madball Alt i alt en bra omgang. Vi spiller hjemme mot et lag som stort sett har liggi i championship og har 6 spillere i afrikamesterskapet så det er ikke mer enn jeg synes vi kan forvente. Synes også vi blei bedre etter Muani kom inn, mer direkte
Schism Kudus er fryktelig. Mulig han har kjent på noe en stund? Må nesten håpe det. OK omgang. Sunderland er dårlige så selv om vi har skapt litt bør vi skape mer.
Knut Schism Mulig han har kjent på noe en stund? Må nesten håpe det. Mannen må jo være utkjørt. Har spilt nesten alt. Vi så det med Deki tidligere sesong: Spiller du alt som angriper så blir du fort "utbrent" på dette nivået.
Madball I det 46. spilleminutt greier faktisk Porro å slå vekk/miste ballen hele tre ganger. Det er mer enn noen spiller bør ha i løpet av en kamp. Når bunnnivået er så ræva er jeg nysgjerrig på hva som veier opp🤔
CWaddle Vicario. Unbeatable som skudd- stopper. Ikke akkurat "stor" i feltet og med ballen i bena egentlig. Rett og slett en pyse. Har irritert meg over hvor mye motstanderne får lov til mot ham, men pokker også. Godt over 190 er det lov å sette seg i respekt og!
Schism Ja. Ganske utrolig at han fortsatt er ei pingle etter så lenge i England. Jeg synes han er blitt litt undervurdert, men noe stor stjerne blir han aldri - i England.
Madball Romero er heit i toppen idag også. Kanskje vi burde hvilt ham resten av kampen og heller hivd innpå Danso. Spence for porro på høyrebacken også, der vil han få enormt med rom og han har friske bein