CWaddle Herregud da! Han har det tøft nok. Ikke så lett å beregne skader og andre utfordrende ting, slik at det skal passe med landslaget. Være skadet, bli frisk tidlig nok til å bli tatt ut. Jeg jobber med logistikk og vet at dette kan være komplisert.
Kungreke Madball lamela floppet ganske hardt i min bok. Men han spilte i det minste for klubben når han spilte. Romero? Kan vel ikke bli VM fort nok for ham.
John_chef Når man da går tilbake til situasjonen hvor Spence ble avblåst på vei inn i boksen i første så kan man jo lure på den dommeren
John_chef Schism tenker Romero ber dommer gå ut og se på skjermen, som han gjorde på det røde kortet. Dermed får han gult også.
CWaddle Denne kampen regnet jeg absolutt ikke med tre poeng. Dette var for en god stund siden. Så ser jeg første omgang. Herregud, så ræva har jeg ikke sett Pool på lenge, dette kan gå 👊 Da setter vi igang med hva vi er best til....🤪🍾🎉🧑🎄🎄
CWaddle John_chef Nja, kanskje. Men det er ikke bare uhell dette her. Skjedd litt for ofte og når uhell skjer for ofte....
Schism Klarer ikke helt å skylde på Frank her. Ikke hans skyld at Simons får rødt og at Romero gir bort ett mål.
Kungreke Schism det er nok riktig men han produserer heller ingenting mot dårlige lag. Tydelig at han ikke har noen visjon.