HugoLorrys Schism men det viktigste for deg var at klubben viste ambisjon og brente av masse penger, ikke at han er noe god.
Andreas Madball det er jo desverre rødt på desse en gang i blant. Ikkje kvar gong. Men 30% eller noke sånn.
Eddie Når vi ikke slipper inn mål etter 15 min må vi selvsagt hjelpe bortelaget med ett rødt kort. Vakkert! Denne vakre klubben fortsetter å gi å gi til oss supportere...
Schism Unødvendig ja. Rødt med slik fotball dømmes i disse dager ja. At Simons i det hele tatt lar dommeren få ei beslutning å ta er så dumt at man blir tom for ord. Men OK. Alle gjør feil. Bare så irriterende at man skal ha megablemmer kamp etter kamp.
John_chef Jeg tror Simons prøver å være smart. Tenker at van Dick skal prøve å vend av og snu. Så prøver han å sette ut beinet for å bryte men treffer mann istedenfor. Det ser jo mye verre ut enn det er. Men så har jo dommer på seg rød drakt da
Ginola14 Fryktelig uheldig. Er et resultat av aggressivitet/overtenning. Og det er to begreper jeg egentlig sårt savner
John_chef Og så blir jeg så matt når dommer står å prater om farlig og uforsvarlig. Da burde jo hodedueller være bannlyst da. Er vel det potensielt farligste som skjer der ute
Schism Fint å se Simons i reprise. Bør få minst fem kamper ute. Når man kan være så dum holder ikke 3.
Osvaldo Det store spørsmålet i dag er om liverpool er dårlig nok til å ikke slå 10 mann Spurs. Jeg tviler. Forferdelig kjedelig og planløs fotball fra oss under Frank. Dette kan vel ikke fortsette lenge.