Madball Schism det er klart at kamper for like rettigheter og aksept er akkurat det. En kamp og det er sikkert mange som var lei av alt pratet om at kvinner skulle få stemmerett selv om de ikke hadde noe imot kvinner. Sikkert mange som var lei at pratet om borgerrettigheter selv om de ikke hadde noe imot svarte osv. At vi som ikke blir rammet av fordommer kan risikere å bli lei synes jeg vi får tåle.
Schism Madball Og ingenting av det der ble oppnådd på idrettsarrangement. Men jævlig deilig at vi slipper å knele for en korrupt rasistisk organisasjon lengre i det minste.
Andreas Madball Samtidig så kan det bli litt mange saker samtidig. Alle vil ha fokus. Så eg forstår jo at nokre går lei. Samtidig forstår eg ikkje korleis man blir lei av et pride flagg. Eller en "No Room for Racism" banner. Men om man skal kjøyre haugevis av markeringar før kamp heile tida, så kan det jo bli litt mykje for alle og einkvar.
Madball Andreas absolutt. Og idrett må få lov å være idrett. Men å reagere på noen andres flagg er så reaksjonært
OysteinS Madball noen ganger kan det etter min mening være fornuftig å være litt reaksjonær og det hadde vært befriende om idretten kunne vært en arena for idretten og ikke arena gir alle mulige kampsaker jeg ikke klarer å identifisere meg med.
Schism Fikk ikke sett hele omgangen, men ganske imponert over Praha. Veldig bra drilla lag. Vi har vært svake etter 1-0. Kunne fått litt trykk etter taklingen til Palhinha, men utrolig nok gult kort på han isteden.
presley Kudus blir litt for forutsigbar, han må greie å spille ballen ifra av og til. God omgang av Spence og Gray. Vi glipper i forsvaret litt for ofte.De kommer til avslutninger, spesielt utenfor boksen.
Andreas Vi hadde vel 2 ganske store sjansar, og nokre situasjonar som burde blitt farlegare enn dei blei. Men vi må definitivt opp eit hakk eller 2 for å være sikre på å få med oss noko ut av denne kampen
Andreas Man treng da ikkje identifisere seg med en flagg eller en banner? Eg identifiserar meg heller ikkje med reklamene på reklameskjermane. Men dei er no der.
Schism For meg spiller det ingen rolle om jeg identifiserer meg med det heller. Jeg er “mot” rasisme. Men jeg trenger ikke bli foret med det mens jeg ser fotball. Skulle gjerne ha sluppet reklame også.