cjmozart Kungreke Først og fremst manglende press på ballfører som er utfordringa der. Har ikke mye å si hvordan midtstopperne står når Arsenal kan stå helt aleine og prikke inn passninger
reppekjeks Det er mulig jeg har fordelen av kameravinkelen, men den pasningen til Trossard så jeg komme 3 sekunder før samtlige av våre spillere. At det er mulig å reagere så sent i den situasjonen.
Madball Eddie kunne sikkert kjøpt noen andre. Men synes det er spesielt å single ut Richarlison etter 30 minutters spill hvor han har jobba som en galeislave og ikke fått en eneste pasning å jobbe med. Da lurer jeg på om vi ser samme kampen.
Kungreke Ta av en stopper, er ikke noe poeng med tre av dem når to av dem går på samme spiller/står på samme plass.
Eddie 8-4 i stats i favør Arsenal. 0-0 er våre.... Lokaloppgjør mot Scumsa vi møter ikke opp!! Fy faen patetisk
Osvaldo Er ikke Vicario dekket av to-tre mann som står i offside?? Der skulle vi protestert heftig på banen og provosert frem VAR, tenker jeg da.
John_chef Men hva skjer med han sutrete rævpuleren Saka. Får frispark hele tiden. Fikk det rett før målet nå også. Trodde vi skulle få frispark høyt i banen, men Neida. Legger seg ned og sutrer og dommer er borte og trøster med en gang
presley Var vel minst to Arsenal spillere i offside som hindrer sikten til Vicario. Ble den sjekket av VAR?