Kungreke Schism Vicario var enorm i denne kampen, det kan ingen ta fra ham. Reddet et poeng for oss opptil flere ganger.
ManagerBill Vicario va en 10er igår,,enorm innsats,,Håper virkelig resten av laget kjem seg opp ellers blir det ensomt på toppen med Vicario som kjem til å haverere om ikke ledda framom byrja å fungere....
John_chef Vicario Spilte klart til 10-10 i går. Men så leser jeg noen aviser som gir han 9! Da tenker jeg, hva mer kan man forvente for å få en 10er? Skulle han scoret et hattrick?😅
John_chef Og denne Pal-Bent pairingen på DM. Planen må jo være å bryte ned/stoppe motstanders angrep. Det er jo tydelig at dette ikke funker, ellers hadde vi ikke blitt rævkjørt i 90 min.
presley Grusomt svakt som de fleste mener.Dette er ikke godt nok.Bra at Vicario sier ifra under sitt intervju etter kampen. Det positive er at TF får svar på hvem som skal være med videre.Vi har altfor mange spillere som er midt på treet.Spillere som ikke er gode nok. Nå venter en tøff bortekamp mot Everton.