Kungreke Knut det er sånn det blir når vi mangler en skikkelig spiss. Hva Tel liksom er vet jeg ikke men noen spiss er han i alle fall ikke.
Kungreke mka07 Han virker litt lamslått. Men spørsmålet er hva som kan settes innpå? Vi har veldig få jokere på benken.
mka07 Ja null ro i laget nå. Stresser på oss brudd på brudd. Og Kudus. Vært helt vanvittig dårlig i dag.
Andreas Håper vi kan være ferdige med denne midtbanekonstellasjonen no. 1 avd dei 3 på bana bør være Bergvall eller Sarr.
Kungreke Elendig, etter vi fikk målet skrudde vi helt av og sluttet å spille fotball. Frank alt for treg med å gjøre noe når villa får sitt første mål.
Eddie Svært skuffende på hjemmebane.. det vil seg ikke enda heller.. selv om vi ligger deroppe så føler jeg at det kladder... Enda..
Mabbutt Lite guts der ute i dag. Ingen som blir sinte (tent) av at Villa utligner, og ikke av at vi havner under. Ingen får godkjent av meg i dag, Frank har en stor jobb med det mentale. Og igjen, uten kanter/midbane som setter opp spissene.