Frustrerende kamp å sitte og se på. Vi var ikke bedre enn Wolves her. Nå spilte jo de i rettferdighetens navn en nesten perfekt kamp mot oss. Likevel er det tydelig at vi må gjøre noe med det offensive spillet vårt, og innstillingen.
Det lugger voldsomt offensivt og vi skaper for lite. Jeg reiste meg minuttet før scoringen, for da så jeg at det var noe på gang. Vi hadde flyttet opp nesten hele laget. I store deler av kampen står vi igjen med de to sentrale og det blir for tynt å angripe med 4-5 mann. Har sagt det før: Bentancur og Palhinha blir for sirumpa og baktungt hjemme mot «enkel» motstand.
Innstillingen: Hva i alle dager skjer på slutten der? Når målet kommer må jo eneste tanke være å frakte ballen tilbake til midten og gå for seiersmålet! Ikke å dra av seg trøya og feire som man har vunnet PL. Vi klarer ingenting etter målet. VdV klarer ikke å ta kastet engang??
Så vil jeg kommentere Palhinha. Meget bra satt mål, her var han kald og god. Men hvis noen kan forklare meg va han holder på med ved 0-1 vil jeg gjerne høre om det.
Alt i alt en nedtur, men U på slutten er faktisk veldig mye bedre enn tap i denne kampen.