Perfekt kamp i går, selv om vi startet litt svakt de første 15, men tok raskt over kampen.Presset WH kraftig tilbake.Tok fult fortjent ledelse i starten av andre omgang.Rødt kort til WH og etter kommer 2 og 3-0.
Bergvall er et enormt talent.Fy fader hvor mye han har vokst siden han kom til oss.Er så utrolig imponert over denne gutten.Målet hans var ren klasse og han direkte involvert i det tredje målet også.Banens beste.
Romero og VDV er solide sammen.Det er helt annen «versjon» nå enn det var under Ange.Virker mer solide, mye tryggere.La oss håpe de holder seg skadefrie.Liker godt at TF bytter dem ut når det passer, de må ikke spille 90 min. hvis det ikke er behov for det.TF bruke troppen, han gjorde vel hele 5 bytter i går?
Er dritt lei dårlig dømming.Dommerene bruke VAR som hvilepute.
Målet til Romero burde ikke vært annulert.Her er det dueller, slik som det alltid er på corner/dødballer.Synes ikke Romero gjør noe feil, det gjør heller VDV.Elendig dømming.
En stund etterpå blir VDV dratt ned inne i boksen, klart straffe spør du meg.Dommeren gjør ingenting.Nok en gang elendig dømming.
Vi gjør som sagt en solid kamp og det på bortebane mot en av våre rivaler..WH er alltid tøffe, de går hardt i duellene, men vi svarte dem.Jeg griner ikke om WH rykker ned.COYS