Tottenham har «utvetydig avvist» en uformell interesseerklæring fra et konsortium ledet av den amerikanske teknologigründeren Brooklyn Earick.
Det er den tredje interesseerklæringen som er avvist av klubbens styre siden administrerende direktør Daniel Levys plutselige avgang tidligere denne måneden.
I en uttalelse sa Enic Sports & Developments Holdings Ltd – som har en eierandel på nesten 87 % i Tottenham – at de ønsket å «bekrefte at Tottenham Hotspur ikke er til salgs, og at Enic ikke ønsker å selge sin eierandel i klubben».
Earick har gitt næring til spekulasjoner ved å legge ut et bilde av garderoben på Tottenham Hotspur Stadium på sosiale medier, inkludert en timer som teller ned de 27 dagene til 24. oktober.
Britiske regler for oppkjøp og fusjoner bestemmer at Earicks konsortium må legge inn et tilbud innen den datoen eller kunngjøre at de ikke har til hensikt å gjøre det etter at en interesseerklæring er avvist.
Earick er en tidligere DJ som også jobbet med romfartsforskning for NASA før han grunnla Redacted RnD, som fokuserer på teknologi, media, sport og underholdning.
Familien til den britiske forretningsmannen Joe Lewis eier majoriteten av Enic, mens omtrent 30 % eies av Levy og hans familie.
En kilde nær Lewis-familien gjentok også at klubben ikke er til salgs, og sa at «denne uoppfordrede og unødvendige interessen ikke endrer familiens besluttsomhet og forpliktelse til å gjøre hva som helst for å drive suksess på banen».
- september avviste klubben henvendelser fra den tidligere Newcastle United-aksjonæren Amanda Staveleys PCP International Finance Limited og et konsortium ledet av Dr. Roger Kennedy og Wing-Fai Ng gjennom Firehawk Holdings Limited.
Tottenham-manager Thomas Frank sier han har fått forsikringer om klubbens fremtid fra Lewis-familien og administrerende direktør Vinai Venkatesham.
«Lewis-familien har vært veldig åpne, veldig flinke i måten de har kommunisert på, og det er helt tydelig at klubben ikke er til salgs», sa han.
«Vinai er i tillegg til alt veldig tydelig, og for meg personlig føler jeg meg i et veldig stabilt miljø når jeg går på jobb hver dag.»
Levy var Premier Leagues lengstsittende styreleder, og det anslås at han tjente mer enn 50 millioner pund (67,5 millioner dollar) i løpet av nesten et kvart århundre i rollen.
Men han var også mål for jevnlige protester fra Spurs-fans, spesielt forrige sesong.
Nord-London-klubben vant sitt første trofé på 16 år da de slo Manchester United i Europa League-finalen i mai.