For å forsvare klubben litt hva gjelder Mourinho og Conte så var økonomien litt annerledes.
Ja. Hvordan skal man gi spilletid til Vuskovic, Gray, Bergvall, Moore, Barnett, Tel og Odobert? Ikke slik at Spence, Simmons, Udogie osv heller er fryktelig rutinerte.
For meg er det egentlig fryktelig enkelt. Denne sesongen er blåst. Det vi trenger er en Sherwood som lar unge få et halvt år med erfaring nå.
Gray - Bergvall
Kudus - Simons - Odobert
De bør starte alle kamper hvor de er friske.
Det har man 5stk som faktisk kan bli gode nok for et topplag i PL, men de må alle spille. Gjerne Tel som spiss.
Så får Muani, Bentancur osv rotere.
Sommeren 2026 vet man da litt mer om hvem som kan svømme fremover. Slik vi holder på nå får vi ikke svar og ikke den utviklingen man må få.
Uforståelig for meg at det der skal være så vanskelig.
Og til sommeren kommer Moore og Vuskovic. Tipper Barnett er god nok også, men hvis han går på lån er ikke det noen krise. Å kjøpe folk som sperrer for disse. Merker jeg nesten blir sint. Nå har man satt seg i en posisjon hvor man har mye talent. Sannsynligvis for mange. Men da må man for helvete gi de en sjanse. Ideen om at folk utvikler seg på tribunen håper jeg nå er død.