Schism OysteinS Jo, men gjør han virkelig det? For all del. Media er ikke det viktigste. Hvis man kan få folk til å tro i klubben så gir jeg litt blanke i hvordan Frank fremstår foran journalister. Men vanligvis henger de to tingene litt sammen. Han gir i alle fall ikke inntrykk av til oss fansen at han har “great players and a great squad”.
Schism Ble et helt verdiløst lån. På grensen til negativt nå da Scarlett knapt kan være dårligere. Ser jo at han har noe, men også like tydelig at han er like lei av oss som vi er blitt av han.
Hawk M Solanke tilbake ser æ litt vits i å beholde han om han vil vekk... Hadde 3-5 kamper der æ trodde at dette kan bli bra, men d stoppe helt opp og vært elendig i d siste. Beste at Tel får CL plassen hans i neste runde
ManagerBill Hawk Enig i det meste her,,Tel kan byttes inn med Kolo ut,han ejo helt koko fortiden,,og kan sendes heim ved sesongslutt...
HugoLorrys Ryktes at tottenham har fremmet en henvende til WH om kjøpt av Summerville som de vil selge for 25 millioner. Bør jo kjøpes for ikke annet enn å sørge for at de rykker ned.
Hawk HugoLorrys Husker æ ønsket at vi skulle kjøpe Summerville når han var 18-19 og spilte for Leeds, hadde en sinnsykt toppnivå inne da, men ustabil. Vet ikke hvordan han har vært de siste årene... men høres rart ut - vi har Odobert, Tel og forventer at Moore kommer tilbake i sommer. Hva skal vi m nok en OK venstreving. Enten behold de vi har, eller kjøp en virkelig forsterkning på kanten.... Eneste grunn til at jeg kan få dette til å sette er om vi har bestemt oss for å låne ut / selge Tel allerede. Merkelig siden han har vært en av de som har levert best framover de siste kampene....
ManagerBill Hawk So har vi og Spence som faktisk spilte bra på vingen,,,,Det opner opp for at han ogso kan spille der..Raide nedover sida og slår gode innlegg,,,reine ala Bale der....
John_chef Leste vel et sted (husker ikke kilde) at Frank ville se Mason Melia på nært hold før han tok noen avgjørelser i Januar. Mange mener at tross hans unge alder er klar for nivået. Men om han kan lede fronten alene om vi kvitter oss med KM og samtidig får nye skader på topp. Det er jeg mer usikker på.
Kungreke John_chef vi må kaste spillerne ut i det. Spillerne blir aldri gode fra tribunene (vet @Schism er uenig her 🤭). Gi de en sjanse fra start, fem kamper på rad uten å omrokkere for mye på de rundt. Samme gjelder Tel, er ikke noe fan av spilleren men han har ikke fått en fair sjanse. Nå er heldigvis Odobert begynt å vise riktige takter på vingen.
John_chef Kungreke viktig å la unge få sjansen. Men dette sammen med erfarende spillere. Dette er med på å bygge dem opp. Er du god nok, så er du gammel nok. Men jeg tror balansen er viktig.
John_chef Knut Mason Melia's move to Spurs went through on January 1st, although the striker has yet to feature for the club. Football London are reporting that Spurs are allowing Melia to recover from a minor back injury before throwing him into the mix at the club. He is likely to train with the first team over the coming weeks, before a decision is taken whether to keep him in London or send him out on loan for the remainder of the season.