Kungreke Varsanal skal være glade de i det hele tatt fikk tildelt en finaleplass på toppen av premier league tittelen de fikk tildelt i år. I europeisk målestokk er det uansett snakk om en liten klubb her, vi har omtrent dobbelt så mange trofeer i europa sammenlignet med dem.
Kungreke Det er noe ironisk at vi heier på sheik penger fremfor arsenal, rett og slett fordi fotballen de serverer er ræva, så kan de være så ekte de bare vil i økonomiavdelingen.
Andreas Kungreke PSG har og blitt litt mindre usmaklege siste par åra. Slutta å bidra til den store inflasjonen i spelarmarkedet, satser på lag over individ (iallefall til ein viss grad). Dei er selvfølgeleg fortsatt usmaklege. Men mindre. Og i dag elskar eg dei. Berre tanken på at det Arsenal laget der skulle klare en double med CL og PL gjær vondt.
CWaddle Og....så var det Morten Langli da. Jeg er sjokkert. Han må jo fjernes fra tv ruta. Fytti helvete! Jeg ble dessverre nødt til å se norsk tv dekning. Kameraten min har ikke fornyet abonnementet #$&@+;*$ sitt...ennå
Kungreke mka07 Skjønner ham godt, blir nok oppvask på kontoret på mandag, økonomiavdelingen må nok svare for hvorfor de glemte å betale uefa regningen for spesialbehandling .
ManagerBill Ikke rart at Artebuda klager,,,han etterlyser VAR personellet som styrte PL-sesongen....😅
Sheik Tror iķke han skal etterlyse VAR. Det VAR vel strenkt tatt en straffe mot Saka som ikke ble blåst, og Mosquera eller hva han heter skulle ha hatt sitt andre gule når PSG fikk straffe. Tror nok det er derfor Ødegaard var litt mer forsiktig i sine uttalelser rundt dette.
Kungreke De skal bare holde kjeft, de har fått tildelt trofeet sitt. Tipper større klubber blir å plukke laget deres fra hverandre i sommer.