Hawk D MÅTTE jo skje.... Er mer spent på hvem som kommer inn, om d blir en midlertidig fyr eller en som skal prøve å sitte i halvanne år
HugoLorrys Hawk Akkurat nå vil Bill Nicholson gjøre en bedre jobb enn Frank. Så ikke så viktig å få inn noen.
Coysyeaaaahhalla Fytti grisen det satt langt inne. Handlingslammelse deluxe. Nå må vi prøve å redde det som reddes kan av sesongen
Essi Nå har vi prøvd ganske mange ulike managere, deriblant flere meriterte managere, men ingen evner å få dette laget til å fungere. Tror vi det er manageren som er problemet?
HugoLorrys Essi Det er ikke så interessant om det bare er manageren som er problemet. Frank har vist at han ikke kan gjøre noe med situasjoen. Da må han ut så får noen andre prøve seg
Essi Madball Det er jeg ikke uenig i altså, bare for å understreke det. Men jeg tror bare basert på de siste årene at det vil ikke komme inn en manager som får skikk på den gjengen der. I enkelte kamper, eller i hvert fall omganger, så kan ting se bra ut. Så er det på’n igjen neste kamp.. Jeg tror som enkelte nevner her at Poch til sommeren kanskje er planen. Om det hadde fungert og vi kunne fått en tilsvarende periode som sist under Poch er ingen ting mer gledelig. Jeg tror derimot at det bare blir ekstra vemodig at han kommer inn og føyer seg inn i rekken av hans arvtakere. Håper jeg tar feil!
Hawk D er vel kun de siste to årene at vi har vært i nærheten av nedrykk... Enig i at vi har prøvd mye forskjellig de siste årene, men de fleste har levert mye bedre enn d vi har vist siste 24mnd.... I dag MÅTTE vi kvitte oss m Thomas, ikke vist noenting som sier at han skal få til ok resultater m laget vårt. Spent på neste valg, en midlertidig tror æ betyr at Poch allerede er klar t sommeren...
ManagerBill Schism Steik for en tosk,,,sitte å messe om Spurs sitt hatobjekt nr 1,,,hjelpes,,Semb fyfaen for en ufyselig type,,,
Schism Tipper hovedgrunnen til at han blir sparket så "raskt" er nettopp det at man ikke kan se at han respekten til folk lengre. For meg har ikke det vært tydelig på banen før i går, men.... noe har vel ulmet lenge uten at jeg har klart å få det med meg.
Sheik De Arsenal ryktene der kan ikke stemme. Hvem er så tom i pappen at de gjør noe sånt? Det funka ikke med Frank, men det der er jo helt natta.
Atrix Sheik Matt er en ganske seriøs type. Og du så kampen mot Arsenal. Så utrolig feige. En skulle tro veien til Arsenal målet var 500 meter unna🙈