Dougie Mulig jeg fremstår som en idiot nå, men gi meg Tactics Tim. Dønn seriøst. 4-4-2, noen unggutter opp og 59% win ratio. Sprøyte litt underholdning inn i klubben igjen.
Ginola14 Dougie Støtter den, men Happy Harry. Har ikke troa på tactic, bare litt free flow og happy go going
OysteinS Stadig litt forskjellig "informasjon" som spres, jeg er usikker på om jeg skal like det eller ikke... "Thomas Frank will not be dismissed. Vinai Venkatesham and the board intend to stand by him, seeing this as a long and difficult rebuilding process. Vinai has already stated that he believes this project could follow a similar path to Mikel Arteta’s at Arsenal. Frank is expected to lead this club for many years, with Vinai’s support being the key factor in him remaining in the role."
Knut Det er vel noe slikt som gjelder generelt i alle klubber (tipper jeg parafraserer @Schism her): En trener har alltid styrets fulle tillit inntil det øyeblikk han ikke har noe tillit.
Schism Denne blir garantert «unnskyldt» gjennom det røde kortet. Vi spilte bra i 5-6 min etter at jeg klagde i kamptråden 😂 resten bare trist.
mka07 Skal vi ha sjanse mot Fulham og CP tror jeg det må noen andre inn. Bare å krysse fingrene for at WH er dårligere enn oss.
Dougie Men er det ikke formildende at vi har en skadekrise nesten verre enn i fjor? Slik det var for en del med Ange?
Kungreke Dougie skadekrise er ikke grunnen til elendig planløst spill. Selv u21 laget hadde sett ut som de prøvde på noe med riktig trener.
Coysyeaaaahhalla Dougie Huff Skjønte vi kom til å havne her... Flaks for han med skadene da. For det var f. Meg nesten verre før skadene Men at styret, som skulle gjort noe for flere mnd siden, nå kan føle at de ikke kan pga skadene, det tipper jeg godt kan være tilfelle. Yeahhh
Krancjar Dougie Ange hadde jo spelt bra fotball før, noko Frank ikkje har gjort. Og han gav oss et stort trofe. Eg meina alt der blei feil. Om du skal sparke Ange, tidligere eller seinare. Om du skal ansette Frank, definitivt ikkje rett etter Ange og definitivt ikkje rett etter Trofeet.
Dougie Kungreke Ikke uenig, bare merker meg at det argumentet er fraværende i år, der det nærmest var grunnen til at vi ikke havnet topp 4 med Ange i fjor.
rihno Dougie Ikke uenig, bare merker meg at det argumentet er fraværende i år, der det nærmest var grunnen til at vi ikke havnet topp 4 med Ange i fjor. Ville vel blitt litt rart om de som mente at skadene ikke spilte inn i forrige sesong begynte å klage på skadene?
Schism Noen likte Ange. Jeg gjorde det ikke, men mannen har karisma. Ingen liker vel egentlig Frank. De som «forsvarer» han forsvarer egentlig bare kontinuitet. Ikke noe feil i det, men da blir ikke forsvaret like sterkt som for Ange.
mka07 Hadde håpet vi kunne komme oss gjennom denne sesongen uten å bytte, men er kanskje så dårlig at vi ikke kan vente så lenge. Tror ikke det er noen annen utvei enn å skifte nå.
Dougie rihno Absolutt. Ser (fwiw) liten grunn til å beholde Frank selv, i alle fall ikke utover denne sesongen. Finner vi en passende erstatter, kan han godt ryke i kveld. Så sliter jeg med å ha tillit til at styre og stell skal treffe på noe som helst akkurat nå.
ManagerBill TF sitter trygt,,,Spurs styre seier det er et prosjekt TF har fått,,,ja prosjekt kan sikkert ha i CS ogso,,fordi der er Spurs på veg mot...litt mindre cashflow der,,men mulighet å slå Stoke blant annet
Torsan Hipp hurra. Championship neste...... Thomas sitter frem til nedrykket er et faktum og poch kommer neste sesong.
Kungreke Krancjar jeg personlig var ikke noen ange fan not slutten. Men å sparke en manager som vant et relativt bra trofe synes jeg var teit. Selv om jeg ikke var lei meg eller ikke forstod hvorfor det kunne skje.