Trur Frank er helt rett mann til å komme etter Ange. Men eg trur også timinga er helt feil.
Ange skulle fått denne sesongen. Prøvd å lære av sine feil. Om det ikkje hadde funka kunne Frank komme inn og jobbet mot neste sesong.
Å gi folk tid er både bra og dårlig, alt etter situasjon. Men trur med det sinnsjuke momentumet frå trofe, forhåpentligvis mindre skader og den investeringa som blei gjort i sommer (burde vør andre enn Palinha og Xavi, men slik ærre. Sa forsåvidt det i sommer også)
så trur eg energien hadde sett heilt annleis ut.
Når Frank kjem inn rett etter et trofe, og det sirkuset Ange var, så var det dømt til å bli antiklimax. Kanskje han får snudd det, men trur timingen vil gjer at Frank alltid vil bli for kjedelig.. uansett. Sjølv om eg liker typen, og trur han hadde klart seg bra i en anna setting, også hos oss.
Veldig usikker på kor vi skal gå om vi velger å gi Franken fyken. Ange var den mest spurs-manageren siden Ardiles, Frank er veldig andre retninga ( ikkje så langt unna som Josè og Conte, men likevell).
Har ikkje heilt feeling på Xavi, Glasner er ikkje rett fotball, Iraola er litt Frank.. Klarer ikkje heilt å sjå kor vi skulle gått. Ange eller Poch til sommeren??
Håper Frank klarer å få litt meir sjølvtillitt og fart både i seg sjølv, og inn i laget. Syntest det er mykje grit og kjempevilje (kanskje meir i språket enn på banen), men lite sjølvtillitt.
I starten av Ange køyrde vi over folk, fordi vi hadde så ueeendelig trua på at vi var mykje bedre. Ingen fekk tid og blei blåst av banen. Savner det! Vi burde spør spørsmåla, ikkje berre vente på andre. Håper virkelig Frank skjønner det snart