HugoLorrys
Har ingen gode svar. Samtidig som jeg forstår hvor vanskelig det er i lagidrett.
Det norske damelandslaget i håndball et veldig godt eksempel i går. De har de beste spillerne, det beste laget, helt absurd kultur osv. Men hvis man er litt "off" som de til tider var i går - så ser det plutselig ganske ordinært ut. Håndball og fotball er ikke det samme, men de er like i den forstand at hvis man er litt "off" så ser ting plutselig dårligere ut enn det er (og ofte også motsatt - noen ganger fungerer alt selv om det fundamentale ikke er perfekt).
Hva gjelder de konkrete eksemplene synes jeg det er rarere at Frank enda ikke forstår at man kan ikke ha ei venstreside med Spence og en ving som søker innover. Muani er ganske bra, men som lag fungerer det ikke. Davies vil i så måte bidra med noe ved at han ikke naturlig gjør banen trangere. At så Davies er alternativet vi har der er selvsagt uheldig, men nå har vi en gang fylt opp troppen så da blir det slik.
Palhinha har jeg ikke så store problemer med heller. Vi vant INGEN baller. Da burde Palhinha gi mening, men han er bare ikke veldig god. Helt på bærtur på 3-0. Så isteden for å vinne baller for oss ble han bare mer av det samme.
Litt tilbake til at nå er Frank havnet på et sted hvor alt han gjør kan bli tolkes som feil.
Ikke ment som en stor forsvarstale for Frank. Så langt ser det veldig dårlig ut under han.