mka07 Det virker vel som flere her inne erkjenner at det ikke bare er treneren(e) som har vært utfordringen for Tottenham de siste årene.
Jeg mener at Ange hadde noe av den samme x-faktoren som Poch hadde. De har noe forskjellig tilnærming, hvor Poch brukte relasjonsbygging til/mellom spillerne og Ange forsøkte å endre en "kultur" som har forfulgt Tottenham siden "storhetstiden" endte tidlig 70-tall.
Så skal ikke jeg hevde at jeg har hatt innsyn i garderoben, men basert på ting som har blitt sagt og skrevet om spesielt disse to så tenker jeg det er en grei generalisering.
Poch ga tydelig beskjed om et behov for restrukturering av laget - fikk vel ikke helt gjennomslag. Ange lyktes i å vinne på tross av at sesongen gikk som den gikk - fikk ikke fortsette. Dette er to trenere som har lykkes i nyere tid. Jeg vet at mange her inne sitter (av en eller annen ukjent grunn) med Ange lagt opp i halsen - Men han vant noe, for første gang på lenge! Det ble, i mine øyne, undervurdert og ledet til sparken grunnet for dårlig resultater i ligaen.
Som Schism sier så er det ikke lett å få ting til å klaffe, ikke 100% tilfeldig, men vanskelig. Jeg mener at de to nevnte var noe som klaffet, men som ikke fikk den nødvendige støtten fra folka på toppen. Og nå er vi her med nok en kortsiktig løsning.
mka07 Eller skal vi kunne si akkurat det samme om alle managere som får fyken?
Det kan vi selvsagt fortsette å med - som vi har gjort de siste årene.