Interessant at det er tre ganske høyreprofilerte venstrebeinte stoppere som meget mulig bytter lag i løpet av sommeren. Bastoni, Torres og Gvardiol.
Er vel normalt tre spillere vi har slitt med å skulle overbevise, men slik situasjonen er nå burde vi kunne være med i kampen om alle tre. Torres er vel hardt linket til United, mens Chelsea snuser på Gvardiol.
Den kan fort bli litt vanskelig fordi man kan se andre gå mens man venter på Bastoni.
Kjenner ikke Gvardiol spesielt, men stilmessig har han en del like trekk med Bastoni. Virker mer aggressiv defensivt, men ganske lik med ball.
Torres vet jeg ikke om helt passer. Mitt inntrykk er at han har en stil som ligner med på Dier. Er nok fort bedre enn Dier, men vet ikke hvor god han er på siden. Han virker til å være en stopper som mer leser spillet enn en som går mye i en mot en dueller - som man blir mer eksponert for når man spiller ytterst. Rent fysisk virker egentlig Gvardiol til å være den som slik sett passer best.
Så kjenner jeg alle tre alt for lite til å ha store syn på saken (Torres er den eneste jeg har sett spille ganske mange ganger - han er god - veldig god).