Fy f for en dag.
Prater med United-supportere på jobb og de har null trua på eget lag. Nesten så de ikke bryr seg (prøver de å gi inntrykk av).
Selv aner jeg ikke. Men som han ene United-supporteren sa, han synes å huske vi feira bare over å komme til en finale i 2019. Og som jeg svarte: vel vi gjorde vel litt det samme nå etter BG-seieren.
Men jeg aner jo ikke hva som skjer i dag, en finale lever sitt eget liv og det er to lag som har underpresert.
Vi har vært totalt åpne bakover men klarte å lukke igjen mot BG.
Romero kan få rødt kort. Maguire kan bomme på å treffe ballen men han kan score på heading og.
Casemiro har 4-5 CL-seiere eller noe sånt? Bruno den beste på banen.
Men spiller for spiller skal vi ha et bedre lag mener nå jeg. Men det er dette med vinnermentalitet, tilfeldigheter og inngang og. Kan gå begge veier og for meg er det litt himmel eller helvete.
Så kompliserer det litt at jeg er livredd for at hvis vi vinner skal den gjøken trene Spurs videre. Men jeg vil nok ha seier og leve med den risikoen for å si det sånn 😉
Og angående det å tiltrekke seg Glasner og andre gode trenere, om vi har CL-spill til neste år bør det være enklere, samme med å beholde gode spillere