Cuti Trodde vi diskuterte Kulusevski jeg nå? Men da er vi enige da. Han har vært svak etter jul. Noe som er ganske lenge.
Andreas Nei. Han har vore svakare enn han brukar å være etter nyttår. Men fortsatt vore bedre enn både Son og Johnson. Så om vi skal halshugge Kulusevski, så kan man jo begynne med dei svakare først, tenker eg.
Cuti Kom ingen eksempler gitt. Kun forsøk på å skifte tema over på andre spillere i andre posisjoner enn det diskusjonen gikk ut på.
Andreas Det ville iså tilfelle være eit ran. Eg har ingenting imot han. Eg synst han er sjukt god på det han er god på. Men desverre blir han for ofte brukt feil av trenaren.
Cuti Helt rått å være toppscorer til tross for at han blir brukt feil av treneren. Tenk hvor mye målpoeng han hadde hatt om han hadde blitt brukt riktig av en god manager i et godt lag da?
Andreas Han har mindre målpoeng en Son. Som og blir brukt feil. Eller vil du også påstå at Son har vore på sitt aller ypperste nivå i år?
Andreas Men det er klart. 14 Målpoeng er kjempebra for eit lag på 16 plass. Er berre eg som tidvis forventar meir enn eg bør av trenar/stallen.