presley Grusom kamp igjen, Ange er ferdig i denne klubben.Han har mistet garderoben. Vi slipper fire mål mot Wolves, det holder ikke.Vi kunne faktisk sluppet inn mer, slik har det vært gjennom hele sesongen.
Erlendl presley Tror også at Ange har mistet garderoben. Taper vi på torsdag kan han like godt stikke frivillig hvis han ikke får sparken. Dette er helt tragisk... Snakk om å gi faen i fansen
Eddie Vi har scoret 60 mål så langt i sesongen, det er 3 mest i hele Premier League! Vi ligger altså på 17.plass.... vi har sluppet inn 49 mål... Hawaii!!
Sephiroth Å få Romero tilbake fra skade har ikke hjulpet i det hele tatt. Han er virkelig ikke god for tiden
reppekjeks Knut Den er grov av Bergvall, men vil påstå at det er elendig av Davies å ligge slik at han ikke kommer først på den.
Knut Erlendl gitt slike økonomiske betingelser som PL-managere har så skulle jeg fint klart noen måneder ekstra med "lidelse" på sidelinjen der for å sitte igjen med titalls millioner ekstra for bryet.
Torsan Levy kan godt pakken bagen til Ange nå, Mason gjør det ikke noe dårligere til torsdagen tror jeg. Det verste som kan skje er at vi vinner men blir grisebanket av Glimt i semifinalen...Coys
Knut En kan jo håpe på at resultatet mellom Newcastle og Manu står seg - så har vi fremdeles heng på sistnevnte.
Madball Knut det føler jeg meg trygg på. Er ikke bare vi som sliter big time. Paradoksalt kan vi jo møte de i E cupfinale med CL bilett i premie. Tipper noen av de laga rundt CL plassene i ligaen blir lange i maska da😅
Kungreke Denne hersens skadekrisen altså! Vi hadde nok slått Wolves om vi ikke hadde hatt så mange skader.