Ange. Dere vet..
"la ham sitte ut sesongen" <- ikke fordi jeg har troa på at det blir bedre; men mest fordi et managerbytte off-season er ryddigere.
- Redigert
Samme. For sent å gjøre så mye med denne sesongen. Så kan man jo alltids krysse fingrene for at man klarer ett mirakel i EL.
Levy må på managerjakt nå så vi har erstatter klar til preseason.
Men skulle man plutselig få mulighet til å hente en spennende manager nå, så for all del slå til.
Har vi virkelig så trua på at Ange får mer ut av troppen enn hvemsomhelst? Jeg har ihvertfall ikke det, grov underprestering av denne troppen
Absolutt ikke.
Vi har igjen Europa. En ny i stolen kan ikke trylle, men kanskje bringe inn litt positivitet og entusiasme.
Og det vil være mye ryddigere mot Ange, i stedet for å jobbe med å finne en erstatter samtidig som man skal backe han utad.
Kan ikke da en ny manager gi en boost inn i kvartfinalen mot Frankfurt ? Hadde absolutt gamblet på det. Hvis man vil kalle noe annet enn det å sitte med ange som gambling. Ville kanskje heller snudd det på hodet
Jeg har lenge vært "Fortsatt trua på ham...", etter dagens kamp har jeg fått nok og blir med i "Ange out"!
Har Ange mistet garderoben?? Hva mener spillerne om han? Regner med at kaptein Son vet noe om dette
Solanke kan ta med seg Tuchel tilbake fra landslagssamling og la ham styre skuta til sommeren kommer.
Knut tenker Mason er den mannen. Har jobba under veldig forskjellige og meritterte managere i mange år nå samtidig som han kjenner laget og troppen mye bedre enn hva Ange gjør. Samtidig sitter han garantert på idéer om hvordan dette laget kan løftes men tviler sterkt på at den nevnte Australieneren spør Mason om hva akkurat han ville gjort...
Ingen som blir sjokkert hvis vi ser Edin Terzic inn i løpet av uka som kommer...
Kanskje den aller beste til å "skru sammen" gutta føre EL kampene.