Men skal ha ett åpent sinn i kveld på hvorfor Ange skal få fortsette!
PL: Fulham - Tottenham | 16. mars 2025
Høg linje med treig stoppar. God kombo. Ange kan dette med taktikk.
Han Sessegnon ser ut som en bra spiller. Han bør Spurs kjøpe.
Fyy faaen for noe jalla opplegg vi serverer!!
Skulle jo bli bedre nå med alle tilbake!!
ANGE OUT
Vi må snart finne frem skjemaet på hvor vi skal skaffe de resterende 5-6 poengene som trengs for å overleve i PL igjen...
Dere bruker faktisk av deres fritid (jeg og men de serverer øl her ) for å se på den satans forpulte jævla dritten der ! Jeg er usaklig nå men jeg er så forpult jævla lei av denne dritten og for hva ? Vi skal spille for pappas ønske på tribunen, kanskje du skal hedre pappas minne skikkelig og ikke med bæsj da
Tror til og med Jon Arne Riise skulle klart å fått mer ut av dette laget.
- Redigert
Forøvrig tragisk at vi stopper opp på hver eneste overgang - spiller bare ballen tilbake fremfor å utfordre ordentlig.
Husk at det er skadekrisen som gjør at vi spiller dårlig. Eller vi spiller fantastisk det er bare en del av oss som ikke ser det. På samme måte som vi egentlig vant 2-0 idag. Det er bare en del av oss osm ikke ser det.
Godt å ha kjernen tilbake. Festfotball på alle måter.
Synd det ble som det ble med alle skadene. Lurer på hvor vi hadde vært om vi hadde at hatt en skadefri tropp denne sesongen. Om man skal satse på Ange en sesong til eller finne på noe annet, det blir jo spennende å se. Vi kommer til å få juling av Eintracht Frankfurt i EL.
Men seriøst. Hvor lenge kan han få fortsette nå? Er jo null fremgang. Skal han få senke skuta i fred eller?
Det er altså null spor etter forbedring på noe slags vis. Det er samme mølet kamp etter kamp. Og dette får bare holde på og holde på...
Har vært supporter siden 1988, men det er jammen ikke så mye å glede seg over per i dag...
Tungt..
Det er jo selvfølgelig en fare for å få en til i fleisen, når man må sende folk fremover på slutten. Men vi hadde momentum lenge i andreomgang, men makter ikke å utnytte det og da blir man straffet.
Rett før 1-0 målet slår Udogie en ball fremover mot Son. Son får den i hælen og vi mister overgangen. Rundt samme tid har Udogie et raid opp på venstre. Men istedenfor å fullføre og sende frem spillere på løp, så velger han å stoppe og spille bakover.
Dette synes jeg er sympatisk, ikke bare for denne kampen men for det meste av sesongen.
- Redigert
Nei har liksom alltid vært noe positivt med lagene. Ginola, Klinsmann, Berbatov, Modric, Bale. Var alltid noe å se frem til. Har mista den følelsen en god stund nå. Mulig det bare er en del av moderne fotballen, men huff dette er trasig.
Kanskje litt sånne vibber av Bergvall, men er helt forferdelig å se på Tottenham spille fotball.
Er det noen som tror Levi tør å gjøre noe nå i landslagspausen og hvem skulle ta over