Bale Etter min mening også, er Porro svak defensivt, om noe av det skyldes spillesystemet til Ange kan hende også. Men tvi tvi ! Blir uansett moro å se Danso !
Bale Ja, hvorfor spille vdv om han ikke var 100% - hadde vel gått greit mot Elfsborg uten ham ? Det får Ange eventuelt ta på sin kappe (også)
FromtheLane Bale Mye rart treneren skal få skylden for. Jeg antar at det medisinske apparatet ga grønt lys før de brukte han mot Elfsborg, men etterpåklokskap er jo alltid eksakt vitenskap.
Madball FromtheLane med historikken hans var alle varsler mot å la ham spille en uviktig kamp ei uke før denne. Det handler ikke om etterpåklokskap.
Mabbutt Er stilen til Van Dijk det der. Alltid høye albuer. Men han er rutinert i måten han gjør det på.
Andreas Ginola14 ja. Den første albuebrytinga er forsovidt grei nok. Det er etterslengen som er ikkje innafr.
Madball Grey sliter med pasningskvaliteten altså. Det er litt alarmerende gitt forhåpningene vi har til ham som midtbanespiller.
Andreas det løpet til Richy i overgangen der må være dårlegaste eg har sett på år og dag. Milevis offside, og fortsetter løpet.