Får spørre Danny Rose om denne.

Vi graver dypt i FM regen bøtta om dagen.

Ingen skal fortelle meg at vi var nødt å vente til nest siste dag i transfervinduet med å signere en ukjent spiss fra 2. Bundesliga om det var han vi virkelig ville ha.

Nå oser det panikk i kjent stil.

Tror ikke denne er så vanskelig å forstå. Sannsynligvis samme som Kinsky. Står på ei liste. Vi får nyss i at Brighton er nære på å signere han. Vi ser hva som kan gjøre.

• Redigert

Vet ikke hva strategien vår egentlig er for unge spillere om dagen, men later til at vi kjøper en del talenter, låner dem ut og håper på at en av dem skal bli jackpot. F.eks så imponerer vel ikke akkurat Veliz i Espanyol så vi skal kanskje erstatte det "loddet". En slik strategi passer også med at Yang gikk rett på utlån.

Sånn sett så er dette en potensiell handel som ikke er ment å løse noe mtp våre umiddelbare behov - for jeg ser ikke akkurat at Ange plutselig skal ville kaste innpå en ukjent 19-åring når Lankshear knapt har fått kommet innpå banen så langt i sesongen?

Knut

Noe sånt. Lange bygde jo opp omdømmet sitt ved å bygge opp en bra kjerne med yngre i Villa.

Jeg liker dette. Jeg har ment i 20 år at Tottenham må bygge opp stjerner fra "bunn". Og det gjelder forøvrig ikke bare Tottenham. City er ikke slik, men selv Chelsea på sitt beste hadde en kjerne som gjorde sine karrierer hovedsakelig i Chelsea.

Betyr ikke at man bare skal kjøpe 17-18 åringer. Folk som Eriksen, eller Lampard hos Chelsea, gir også mening. Men å kjøpe "ferdige" spillere ala Solanke, Richarlison etc. bør kun skje i spesielle tilfeller.