Jeg er ny i denne tråden, fordi jeg forstår ikke helt misnøyen med Levy, men det er helt sikkert legitime årsaker til det
Totalt sett de siste 20 årene, synes jeg vi har hatt 3 veldig gode lag (Laget Martin Jol bygde, Laget til Redknapp og Laget til Pochettino). Vi har vært i flere finaler og mange semifinaler. Vi har også hengt med lenge i kampen om ligagull, både mot Leicester og Chelsea, også tror jeg det var en sesong under Redknapp.
Hvorfor vi aldri har greid å ta det siste steget og faktisk vinne, vet jeg ikke. Skulle man forbedret de beste 11'erne vi har hatt, måtte det ha vært noe helt spesielt alá peak De Breune eller Messi, og det er vanskelig.
Jeg synes vi har hatt både gode spillere og managere, så forholdene for å vinne har etter min mening vært tilstede. Så jeg ser ikke helt hva styre og eiere kunne gjort i de situasjonene.
Jeg vokste opp på 80 og 90 tallet, så jeg husker ikke tiden før det, men i forhold til de to tiårene før Enic, har jeg mye å takke dem for de siste 20 årene.
Det eneste jeg har klandret Levy for er premature sparkinge av Jol og Pochettino (men husker jeg var lei av humøret til Poch).
Men det betyr ikke at jeg har rett, han erstattet de jo med "vinnere". Likevel ble det ikke trofeer.