Cuti Det bestemmer du i kjent stil? Levy har mye ledig plass på lønnsbudsjettet han. Men her var det Ange som sørget for at Tel gikk fra nei til Levy til ja til Ange i følge alle rapporter.
Knut Sant eller usant, hard to say. Det er uansett en convenient forklaring for alle involverte parter gitt de seneste dagers historikk/usving. Personlig så tipper jeg den gode Mathys gikk tom for bedre alternativer.
Schism Knut Ville vært rart om du ikke har rett. Dette minner veldig om van de Vaart. Men det fratar ikke Levy og Ange for den del skryt for å være på ballen. Noe vi vanligvis virker til å være. Selv om noen later som det ikke stemmer.
Schism Schism Men det fratar ikke Levy og Ange for den del skryt for å være på ballen. Slike kommentarer du savner Cuti? La oss høre det; "Levy gjorde en god jobb"
Schism Schism Men det fratar ikke Levy og Ange for den del skryt for å være på ballen. Knut det er ingenting i veien med Ange's motivasjonstaler. De er i verdensklasse. Tydeligvis ikke bra nok.
Knut Cuti det er ingenting i veien med Ange's motivasjonstaler. De er i verdensklasse. Så det er fullt mulig det bidro. Når det er sagt så var Mathys såpass tydelig på at det var Manu og/eller BM som var førstevalget for få dager siden at jeg tviler på at en god tale alene overbeviste ham. Det er mer sannsynlig i mitt hode at Manu ikke kom med noe tilbud som var godt nok og at BM fortalte ham tydelig at sjansene der i gården var minimale. Mathys gjorde da det eneste rasjonelle som var å velge den beste (eneste?) muligheten som lå igjen på bordet.
Schism Hvis Tel tar en Kulusevski-vår er det altså noen som tror at han havner i Tottenham. Jeg tar gjerne feil, men skal vi gi det 0.00000001% sjanse? Ikke spesielt kontroversielt å mene gitt.
Cuti Schism Er vel Ange som etter alle solemerker reddet inn denne. Så la meg høre det: «Veldig bra av Ange»?
Madball Høres rart ut hvis en spiller lar seg overtale av en manager ekstremt mange i fotballen er overbevist sitter på lånt tid.
Cuti Hehe. Så nå skal vi late som det ikke er sant? 😂 Tel snudde etter en prat med Ange. Thats it. Positivt for oss. Men passer selvfølgelig dårlig inn i narrativet om at Ange er ubrukelig. Ser den.
mka07 Hey mister Tel. I have this master Ange plan. But just now we are in an injury crisis, but soon we will be very good. You will run and sprint so much that your hamstring explodes. But we have a lot of talents, so think this will be good for you. After you're injury you will play EL and rest when we play PL. When you get injured again you will have a looong summer break before you join up with Bayern again. Cheers mate.
Knut Den KAN selvfølgelig være sant. Men det som får meg til å tro at det ligger andre mer tungtveiende årsaker bak enn en tale er at han kategorisk og offentlig avviste oss før helgen. Det lukter lang vei av at vi var "ti på tre" dama hans, som han måtte ty til da alle de pene damene allerede hadde gått hjem fra byen.
Schism Skjønner ikke hvorfor Ange ikke kunne ha snakket med Tel for flere dager siden jeg. Vært mye enklere.
Cuti Skjønner ikke greia. Her får vår manager skryt for å ha overbevist en veldig talentfull spiller til å komme til oss - da alt håp så ut å være ute tidligere. Hva er det ikke å like? Er målet å være negativ og kritisk uansett hele tiden?