Thomas Kristensen
Hva koster ei treningskjegle i disse dager?
Så er jeg veldig for å kjøpe en ny stopper hvis Dragusin selges. Men ser ikke ut som det er planen.
Cuti Jeg synes de to løser oppgavene greit. Men jeg synes ikke noen av dem fremstår som den tydelige lederen som binder forsvaret inkludert backene sammen. Synes begge framstår som svært gode soldater. Og de har gjort mange gode enkeltprestasjoner i å rydde, både etter hverandre, backene og midtbanen. Så opphentinger mener jeg er noe av det de er sterkest på.
I tillegg til dirigent, ønsker jeg at evt ny har litt mer autoritet i feltet på dødballer, altså bedre til å markere. Det synes jeg ikke er noen av våre sin sterke side.
Mabbutt Vi er nok ikke i posisjon til å oppgradere de, til det har vi alt for mange huller ellers i troppen. Men en spiller som i det minste ligner litt på spillertypen systemet krever bør vi kunne få tak i som backup. Rekrutteringsteamet med Lange i spissen må vel strekke hendene i været og erkjenne at Dragusin ikke ble det kjøpet man håpet på.
Kanskje Vuskovic eller Phillips kan ta den rollen neste sesong?
For å holde seg on-topic vet jeg for lite om Kristensen til å kunne slå fast om han er god nok. Men om ikke annet så er han dominerende i boks med sin størrelse, så sånn sett kan han sikkert være en slags «sjef» på dødballer osv.
Var det ikke det Ange mener Dragusin er?
Cuti Jeg mener vi er i posisjon til å oppgradere, og mener vi alltid bør sikte på det. Vi har sett hvordan det går når Ange handler backup.
Å oppgradere trenger ikke bety at vi må kjøpe en som er raskere enn VdV eller takler hardere enn Cuti. Det kan bety å oppgradere til et skillset som vi mangler. For eksempel som jeg ønsker meg, en markeringssterk stopper med lederegenskaper.