ManagerBill OysteinS Derfor jeg kun landet på LAX 1 overnatting på flyplass hotell..Og videre til Maui, ...mye bedre plass😎
OysteinS ManagerBill det høres bedre ut ja, jeg aldri fått rotet meg ut dit, er mer redneck og honkytonk... 😂
Yiddo61 Krancjar spørs om det er slutten for han, trist men noen kommer og noen går, uansett en legende for meg
Knut En sann legende ❤️❤️ Så får vi se hvordan dette påvirker fyllingsgraden på stadion og handling i club shop. Har vært mange koreanere på besøk de siste årene altså 😅🤔
Eddie En epoke er over ! Men ut i fra et sportslig ståsted så er det riktig avgjørelse. Uansett er det jo trist.. de to store de siste årene har vært Kane og Son. Nå er begge borte.. Det blir spennende å se hvem som stepper opp og blir den neste.
presley En sann legende.Mr.Fair play. Vi kan kun takke for alt han har gjort for klubben.Det har vel knapt vært et rykte om han i de 10 årene han har vært hos oss.Lojal hele veien.Skrev under kontrakt når han sikker kunne fått en bedre hos en annen klubb. Utrolig mange flotte mål, magiske mål.Sammen med Kane var de en ustoppelig duo.Mulig den beste vingen vi har hatt i Tottenham. Takk for alt og lykke til videre💛
Schism Takk for alt osv. Bare glad han ikke plutselig snudde seg rundt å sa «jeg gleder meg som et barn til å spille CL igjen med denne klubben» (for så å ikke forstå at han ikke engang ville kommet med i CL-troppen). Blir morsomt å se hvor han drar. Høres vel ut som LA. La oss håpe vi får OK med penger på veien.
John_chef Schism regner jo med at dem har hatt en ryddig prat om dette på bakrommet. På denne måten er det ingen som mister ansikt og man kan avslutte på en verdig måte. Son vet jo at han er på slutten av en lang karriere, og har jo selv merket sin egen form dem siste årene. Da passer det med en pensjonstilværelse i et litt roligere tempo. 😊
mka07 Ja dette er virkelig legende. Kunne sikkert gjort det enkle valget og dratt når Kane dro, men ble værende hos oss. Fikk endelig sitt trofe med spurs. Har ikke vært på sitt beste siste årene. Men helt utrolig hvor mange øyeblikk denne karen har gitt oss! Takk for alt!