Andreas Erlendl Vi trenger (i mine auger) den neste "Redknap". En som kan komme inn og gi gutta sjølvtillitt og energi og litt lausare rammer.
Erlendl John_chef Jepp og det kan vi takke en viss Levy for. Nå får vi svi for idiotien fra den mannen i alle år
Schism Ja. Må være tungt å få bruke nest mest penger i PL. Ha det beste treningsanlegget. Med slike vilkår kan man virkelig ikke forvente noe annet enn en kamp for å overleve.
presley Erlendl Ja mulig det, men det finnes manager der ute som kan gjøre det bedre enn hva Ange holder på meg.
Andreas Erlendl Eg er heilt med på å bytte ut Levy. Men om vi får noko som er bedre er ikkje berre automatikk i. Vanskligare å bytte ut Levy enn Ange. Sjølv om eg seier ja takk, begge deler.
Schism Erlendl For all del. Men dette er virkelig ikke et Levy-problem. Siden Ange har vi brukt nest mest penger i ligaen. Så all kritikken tidligere om at ikke folk har fått nok å rutte med er ikke riktig under Ange.
Andreas Hadde vore intressant å sett om Romero berre hadde fått gult kort i tilsvarande duell som den der albuen der.
Mabbutt Prestasjonen har ikke vært overveldende. Ange kan ta team-talken på gresset foran supporterne i pausen.
Mabbutt Andreas Kan vi sparke Ange i pausa? Tror nettopp det har skjedd. Ingen bevegelse på sidelinja iallefall.
presley Skal ikke være mulig, gud bedre meg så dårlig dette er.Everton spilleren står nesten helt alene for å heade ballen inn. Vi er grusom svake.Ligge under 3-0 til pause mot Everton er elendigt.