Mabbutt

Alle Ange ikke bruker er vanligvis ganske gode 😅

Når west ham og brentford vinner sine kamper senere i dag er vi på en fin fin 13 plass.

Og Arsenal I neste kamp, så nok ett tap. Blir spennende å se hvor lenge Ange får lov å sitte nå.

Bedre i 2.omgang. Perioder med litt trykk og noen nesten-sjanser. Litt som forventet på hjemmebane. Dessverre holder det ikke totalt sett. Når man er veldig veldig skadeplaga, er det da tilfeldig? Når man har poengtap nesten hver kamp, er det da halvveis i sesongen tilfeldig? Nå har vi tapt 10 av 20 kamper i PL. Det holder ikke til noen ting.

Tipper Ange er ferdig nå.

Synes vi gjør en god kamp, mye bedre enn hva jeg hadde sett for meg.Vi har mye skader, men vi greier å steppe opp.
      Synd vi ikke får det andre målet, i dag fortjente vi bedre.
      Kjekt å se spillere som ikke har for mye spilletid ta steget opp.Austin, Bergvall og Regulion ta steget opp.De viste vilje og guts.
      Bergvall var stor i dag, burde ikke blitt byttet ut.Austin gjør en solid debut, han kan vi fint bruke fremover.Regulion har ikke spilt på evigheter, men gjør en god figur.Full tenning og gav alt den tiden han fikk.

Werner er ferdig, send han tilbake.Vi kan ikke ha hani klubben, for dårlig rett å slett.Kan ikke lønne en slik spiller.
      Johnson må blir bedre å utfordre backen, han har fart så det ligger på teknikken.Ikke mist troen på deg selv.

Dommeren var grusom.Gjorde mye feil i min øyne.Newcastle spillere slapp unna gule kort, spesielt Joelinton.De fikk hale ut tiden så mye de ville (utspill, innkast, bytter "skader" osv).Mye annet som dommeren ikke gjorde noe med.Her kan Ange fint gi beskjed at dommeren ikke hadde den beste dagen på jobben.

Det er nå kun tre lag som har tapt flere kamper enn oss.

Vi begynner bra men så går det faktisk 100 minutter uten at vi greier å score. På hjemmebane

Horribelt at VAR, dommer og nabokjerringa ikke ser at det er en fuckings klar hands. Latterlig.

Bare å registrere at sesongen er finito. Ingenting går veien. Helt utrolig hva som butter i mot. Helt lag på skadelisten, et lag som ikke henger i hop uansett hvem som spiller, en manager som ser ut som en totalt handlingslammet fyr som står saltstøtte i teknisk området.

Nei så jævlig vondt

• Redigert

Cuti dette er ikke kampen evt Ange skal dømmes på. Om vi nå fortjente å vinne den er jeg usikker på, men det var ihvertfall noen positive tegn.

Forventer storinnrykk av Liverpool supportere nå, fotballen må reddes.

Eddie er jo bare ligaen som er føkka da for å være presis. Med i to cuper og lett kamp i første runde av Fa cupen så litt tidlig å konkludere med det.
          Men at vi er ræva og med dette spillet ryker vi ut av de også ganske snart kan du ha rett i.

Madball Kanskje strategien til Ange er at vi skal havne på sisteplass sånn at vi får first pick i draften?

Tror sjansene for å slå ut LFC over to kamper i nåværende "form" = null, nada, niks slik jeg ser det. Håper selvfølgelig at jeg tar feil

Knut Det var en jevn kamp der begge lag hadde hver sin omgang. Noe som egentlig var mer enn i hvert fall jeg forventet. Innsatsen var upåklagelig igjen, bare kvaliteten i avgjørende øyeblikk som feller oss (+ dommeren som vanlig).

Vi spiller en ganske bra andre omgang. Synes Ange for en gangs skyld spilte benken godt (selv om Bergvall ikke skulle vært tatt av - virket nesten som han hadde planlagt byttene før kampen).

Alle tre som kommer inn sliter når de starter kamper og blir slitne sammen med motstanderen. Derimot kan de alle være gode mot slitne ben. Bissouma er god nok presset fra motstanderen er litt slapt. Samme med Maddison. Og Son ser ikke like gammel ut når han spiller mot folk som har 60 flere minutter i beina.

Om vi fortjente å vinne vet jeg ikke. Newcastle har stålkontroll i slutten av første. Når de da får 2-1 er det naturlig at de gir fra seg litt av initiativet i andre.

Skjønner at Ange er frustrert etter kampen. Nå skal vi bli knust av Liverpool. Tror ikke vi blir knust av Arsenal, men den taper vi også. Everton borte blir tøff. Hadde vi vunnet i dag hadde nok Ange berget til Hoffenheim og Leicester nesten uansett. Nå vet jeg ikke hvis vi går på tre tap. I alle fall ikke hvis et par av de blir stygge.

Ut i fra forutsetninge en vel gjennomført kamp. Det som irriterer meg mest over dette er at vi pdd denne sesongen aldri har dratt i land et poeng i jevne kamper, eller i kamper vi er underlegne. Der har vi mye å gå på. Det er nok av tilfeller på det motsatte.

Byttene gjorde monn i dag. Forstår frustrasjon over at Bergvall ble byttet ut (han var veldig positiv) , men er det en ting han har bevist hittil i sesongen, er det at han ikke takler mer enn 45-60min. Starter Bergvall mot pool er jeg 100% enig med ange i det byttet. Gjør han ikke det kan det likevel forsvares med friske og gode bein som kommer inn.