Ukjent for meg. Men vi trenger opplagt en skadefri stopper.
Abdukodir Khusanov
Abdukodir Khikmatovich Khusanov er en usbekisk profesjonell fotballspiller som spiller som midtstopper for Ligue 1-klubben Lens og Usbekistans landslag.
Født: 29. februar 2004 (alder 20 år), Tasjkent, Usbekistan
Sier jo sitt når vi må reise til Usbekistan for å snappe en spiller under radaren.
Kall tilbake Ashley Phillips og gi han muligheten.
Rask da om ikke annet.
3-4 år til man kan forvente noe av han. Bortkastet.
- Redigert
Vi har uansett ikke plass i EL-troppen så januarvinduet er uinteressant
Nå mener jeg Dragusin må ut. Så blir spørsmålet hva man gjør med Vuskovic og Phillips. Jeg kjenner ikke denne karen og han kan være fryktelig god, men hvordan blir vår sammensetning på stopperplass?
Phillips spiller nå fast på et minst like høyt nivå som Khusanov. Vuskovic ser ut som et unikt talent. Det lille jeg har sett av Phillips ser også solid ut.
Hvis man antar at Romero og VDV er her neste år (som jeg forsåvidt ikke er sikker på at vi kan anta, men jeg ser ikke at klubben skal planlegge for noe annet nå hvis ikke en av de kategorisk har sagt at de vil bort). Skal man hente Khusanov og bruke en av Phillips/Vuskovic? Hvis man mener vi mangler erfaring i dag hva gjør man da? Og hvordan skal man tilby en utviklingsarena for disse yngre som er god nok? Hvor de får utvikle seg slik Lankshear har fått denne høsten?
Jeg liker at vi henter ungt, men ser ikke helt hvordan denne skal løse problemene til “halvtomt”-fansen.
- Redigert
Det et vel så enkelt som at vi trenger bedre dekning enn det vi har i dag. Kvaliteten på de som kommer inn er alt for langt unna førstevalgene. Om Khusanov er mannen som gir oss nødvendig dekning aner jeg ingen verdens ting om. Men positivt at han er lynrask.
Phillips og Vuskovic (spesielt sistnevnte) er nok et år eller to unna uansett. Og da er fort både Romero og VDV borte om vi ikke plutselig kjemper om de store pokalene selv.
Er ikke så enkelt. Men hvis vi skal drive med Lankshearing av unge spillere er det en god plan.
Så skal Ange få skryt hvis han innser tabben og lar Dragusin gå. Holder ikke pusten.
Høres ut som et perfekt kjøp.
Til tross for Schisms store skepsis så virker dette å være en ettertraktet spiller.
Ikke min skepsis Cuti. Er det flere talenter vi trenger?
Aldri sett spilleren så ingen syn på hans kvaliteter.
Antydes at vi melder pass pga prislappen?
Vet ikke om det er en regel. Og litt synd hvis vi tror vi har funnet noe litt spesielt før noen andre at han blir «snappet» opp, men helt enig i at slik vår stoppersitussjon nå er ville det vært tåpelig å være med i en budrunde på slike priser.
Kan kjøpe han fra League Two senere tenker jeg.
Manchester City kjøper usbekisk midtstopper – skal betale 470 millioner, da får vi se om vi kan kjøpe han fra League Two senere...