Madball Dougie jo det gjør det. Bare forsvarerene som skal sørge for å holde nullen. Så hvis de foran scorer 1 vinner vi ligaen. Og Alle cupene
Knut Cuti og det er utelukkende Gray og Dragu sin feil tenker du? Eller har det kanskje noe med hvordan laget ble satt opp og hvordan laget ble bedt om å spille...
Cuti Sikkert første gang for Pool at de slipper inn tre mål i en kamp denne sesongen. Men tipper det er første gang de scorer seks også.
Kungreke John_chef Spence og Kulu er vel de eneste spillerne jeg kan gi noe annet enn terningast 1 i dag.
Cuti Knut Porro var kanskje dårligst bak der. I dag også. Men å slippe inn seks sånne mål er pinlig. Gleder meg stort til Vicario, Romero, VDV, Udogie og Bentancur er tilbake.
Knut Cuti Men å slippe inn seks sånne mål er Ikke uenig i at det er pinlig. Og Ange kunne ha satt oss opp på en måte hvor dette hadde blitt mindre pinlig... seier hadde det nok ikke blitt uansett.
Madball Cuti det gjør jeg også. Vi er enige om at de er bedre. Men om vi kommer i mål av den grunn er jeg mer skeptisk til enn deg trur jeg
Cuti Knut Ser ut som bredden ikke er like god som enkelte mener. Selv om de fleste lag ville merket å være uten hele sitt defensive fundament og halve laget sånn som vi gjør for tiden.
John_chef Har sagt det før. Tenk om Mason kom inn som en hybrid av alle managerene han har jobbet under i klubben.