John_chef Skjønner ikke helt hvordan Spence ikke har fått mere sjanser tidligere. Han spiller seg jo ikke direkte ut av laget.
presley Drømme omgang kalles vel dette.Vi er på hele veien og kunne faktisk ledet mer.Der scoret Maddison igjen, litt av et mål da.Utrolig kjekt å se Spence og Bergvall gjøre det såpass bra.Håper det fortsetter. Synd med skaden til Udogie, noe som vet hva som skjedde.
John_chef presley Udogie så alle tilskuerne som forlot stadion, så han trodde kampen var over. Nei seriøst. Så så jeg ikke situasjonen, men han gikk jo av for egen maskin.
Madball Odd trener'n slutta i pausa på slutten av 80 tallet. Kan det skje her også? Men da ender det nok opp med at vi taper 6-5
Knut Synes jo litt synd på Southampton-fansen her. Så ut som at Son også var bortom KWP med noen trøstende ord.
Ginola14 Kan vel si hva man vil om motstanderen, men ingen kan si at vi ikke gjør det beste ut av det. Bør være mulig å hvile noen sentrale nå. Meget begrenset hva vi har å hive innpå riktignok.
Andreas Temmelig imponert over kor gode vi har vert og kor dårlege Southampton har vert. Begge kan være sannt samtidig.
John_chef Får vi et mål til så har vi flest mål i ligaen så langt, det er litt spesielt for et lag på 10 plass
Sheik John_chef Enig, men skulle gjerne ha ønsket at de var litt mer fordelt utover flere kamper. Litt bekymret for Solanke, han burde minst ha putta et mål i en sånn omgang tenker jeg.
Andreas BBC: Son Heung-min is now Tottenham's joint-leading assist maker in Premier League history (68 - level with Darren Anderton).
Schism Litt latterlig, men føler meg nesten snytt i dag. Ingen spenning 😅 La oss håpe Lankshear kommer inn snart. Eneste som er interessant nå er å se de nye.
Hada Kunne vært gøy å tatt av Sarr, satt inn på Dorrington og putta Gray inn som dm og la Dorrington få prøve seg sammen med Dragusin.
Schism Normalt vil man se at folk ikke skrur av på gassen, men i dag ønsker man egentlig at folk løper minst mulig resten av kampen. Torsdagens kamp kan bli et helsikkes kjør. To lag som kommer fra solide seire, men som generelt har slitt en del.