Dette er skrevet i sinne, frustrasjon, skuffelse, oppgitthet osv.
Fy Fa.. så dårlig, dette er elendig av Tottenham.Det går så ufattelig treigt gjennom hele kampen, null bevegelse.Det er så tafatt at de bør trekkes i lønn.Makan til skammelig innsats skal vi lete lenge etter.
Etter kampen spilles det, Can´t smile without you, jo det kan vi fint.
Vi spiller hjemmekamp og så levere vi dette her.Vi hadde fortjent å tape kampen, men stjeler et poeng.Hvor en viljen og gløden til spillerene?
Ser at Maddison, Davies og Son prøver å få opp innsatsen, men til ingen nytte.
Ange får stryk av meg i dag.Altfor sein med bytter, ikke første gang det skjer.Vi er heldige som ikke ligger under til pause, men Ange gjør ingen bytter i pausen.Det burde han gjort.
I starten av andre omgang så skaper Fulham sjanser, men ingenting skjer hos Ange.Han bytter etter Fulham scorer og da gjør han kun et bytte.
Han velger å bytte to spillere etter Fulham ble redusert til 10 man.Da tar han ut Maddison og Sarr, er det mulig.Han tar ut Maddison som faktisk kan åpne forsvaret med en pasning.Sarr var mange hakk bedre enn Bissouma.
Vi stor igjen med ingen kreativitet på midtbanen, Kulusevski spiller spiss.Dette betyr ikke at jeg vil sparke Ange, men i dag tar frustrasjonen over.
Mange var dårlig i dag, men Bissouma og Porro er nederst på børsen i dag, men de får spille hele kampen.
Dragusin og Davies var gode i dag. Dragusin var vår beste i dag etter min mening. Forster gjør også en god kamp.
Synes Maddison prøver, men med lite bevegelse så blir vanskelig om ikke umulig.