Schism Bra omgang, men når skal man lære seg defensiv organisering? Fascinerende hvor mye mer vi må jobbe for å få ballen fremover enn WH må. Det er så dårlig defensivt. Nesten like dårlig som våren i fjor.
mka07 Kulusevski er ganske allrite. Blir så frustrert av å se på Son. Synd å se hvor lett det er å skape sjanser på oss. Dominerer kampen, men når vi kommer i ubalanse er det jo fullstendig kaos. Hver eneste gang
Cuti Må være ny rekord i å få så lite ut av så mange cornere? Vi gidder ikke engang å slå inn. Soser bare bort ballen i stedet.
Mabbutt Cuti Tror kanskje det handler litt om hvilke spillere vi har, sett bort ifra Romero, ser jeg ingen åpenbar trussel på cornere. I tillegg virker det som vi ikke har noen med fot til å slå cornerne skikkelig...
Cuti Mabbutt Ja, dessverre kun Romero som er en trussel i lufta. Håper VDV en vakker dag kan utvikle seg der. Men går an å være litt kreative fordi. Stable alle inn foran keeper f.eks. Satse på litt klabb og babb i boks.
Schism Kan jo forstå at man ønsker å prøve noe annet enn å slå rett inn med tanke på hvor mye bedre WH er i lufta. Men å gi Kulusevski ballen på hjørnet av 16 på venstre siden er rimelig meningsløst.
Schism Solanke er vår største trussel offensivt i lufta. Bare det at WH er ekstremt gode defensivt der.
Schism Er jo ikke Romero heller. Så poenget står. Tar jeg ikke feil hadde Solanke flest mål på hodet i PL i fjor. Mulig jeg husker feil. Orker ikke sjekke.
Cuti Nydelig av Son og Udogie. Vært mye bra på venstresiden offensivt i dag. Og godt for selvtilliten til Biss 👍🏻👍🏻