Knut
Fortsatt noe som er fryktelig feil. En ting at vi noen ganger blir spilt rundt når man har 10 mann. Litt som i overtall i håndball så må det skje før eller senere. Noe annet er å bare bli løpt rett igjennom. Også sammenlignbart med håndball. Selv i undertall lar man ikke folk hoppe inn fra 6m sentralt.
Jeg har argumentert for tidlig i sesong at den delen av forsvarsspillet har blitt bedre, og det mener jeg fortsatt, men i går så man tegn på noe som lignet våren 24 igjen. Og det mot et lag jeg ikke tror er spesielt gode (selv om de hang med mot Leverkusen i fjor - så helt ubrukelige er de nok heller ikke).
Hva gjelder angrepene. Så er det som chef sier brudd på brudd på brudd. Igjen forståelig at man må spille på litt mindre marginer med en mann mindre, men selv de enkleste ting ser vanskelig ut.
Lag har dårlige kamper. Og nå vil vel Cuti si at gode lag med kliniske spillere som Johnson vinner slike kamper gjennom akkurat den lille ekstra kvaliteten. Altså skal man tolke dette som noe positivt. Jeg ser selvsagt det elementet også (nyanser), men dette var verre enn jeg hadde kunne forestilt meg. Men igjen - jeg ønsker ikke å lese for mye inn i denne kampen nå. Slår vi United 3-0 og spiller mer som første 45 mot Brentford så tar man disse tre poengene og satser på at dette blir årets dårligste prestasjon.