Nå som sommervinduet er stengt så er det bare å glede seg til januar og nye muligheter.

Blir spennende å se hvorvidt vi føler at vi står igjen med åpenbare hull i troppen ved årsskiftet.

Regner med de spillerne vi ikke fikk solgt nå, vil forsøkes solgt igjen i januar.

Så er det ikke utenkelig at vi låner ut noen av unggutta utover våren dersom det blir færre kamper i cupene.

Ellers er vi sikkert på jakt etter en ung spiller som kan overta rollen til Davies (venstreback/stopper).

2 måneder senere

Hadde vært perfekt. Men neppe realistisk.

Blir nok Cardoso. Selv om jeg gjerne tar begge to. Men hvem tror at Ange «gir opp» Bissouma allerede nå?

Håper egentlig ikke vi gjør så mye. Nå har vi beholdt Davies så han får holde av plassen til Vuskovic. Vi mangler en back, men nå får Ange bruke Spence snart. Antar det skjer nå som han har ny kontrakt og faktisk spiller godt.

Har ikke fulgt Cardoso denne sesongen, har han vært god? Regner med klubben har kontroll på ham siden vi betalte for kjøpsretten.

Tchouameni er nok litt for dyr både i form av lønn og overgangssum. Tvilsomt om han går til en klubb uten CL også.

Aner ikke, men omdømmet er solid. Og som du sier han er kjøpt for en grunn og alt tyder på at han gjør det godt i år også (fra hva jeg kan lese).

Usikker på hvor viktig CL hvis man kan tro at vi skal kjempe om titler fremover. Men enig i at det er litt langskudd å skulle se han gå til oss nå.

Ja, se der ja. Han hadde jeg glemt. Er jo i en av posisjonene vi kanskje sliter litt. Hadde jo vært gull om han er den nye Rodri 🙏

CWaddle

Synes ikke vi har håndtert alt perfekt, men at man tenker ganske langsiktig og strukturert i klubben nå kan det ikke være tvil om.

Cuti
      Ser at folk har begynt å lansere Cardoso som potensiell Rodri-erstatter.

Dougie Litt rart, ettersom han ikke engang har vært klink på Betis denne sesongen og klausulen vi har er på så lite som £21m.

Men hadde vært kult med en amerikansk superstjerne sentralt.

Cuti 7 kamper i liga og 4 i Europa er jo rimelig fast.

• Cuti svarte på dette.

Kungreke Par korte innhopp og par kamper som ubenyttet reserve i starten. Så et par kamper han ikke var i troppen. Før han har spilt noen hele kamper siste måneden. Så pila peker oppover da i hvert fall.

Cardoso fikk faktisk hvile etter Copa. Om enn bare Tottenham hadde vært så smart med Romero.

Han er fast hos Betis. Ingen fare der.

8 dager senere

Hva er poenget? Hvor skal Grealish og Eze spille? Har vi ikke lært at vi trenger enda en Sarr - ikke enda en Maddison?

Jeg vet ikke helt hvor pengene bør brukes neste gang. Vi trenger noe forover i banen, men vi trenger ei stjerne. Ser ikke helt hvor man skal finne det i januar. Grealish kan være ei stjerne, men på vingen vil han lide som Kulusevski under Ange.