Knut Some awful news to report late on a Wednesday night. According to Ligue 1 club LOSC Lille, former Tottenham Hotspur midfielder and current Lille player Nabil Bentaleb was hospitalized for what the club is calling an “illness.” Unconfirmed reports online are saying that Bentaleb suffered a heart attack. 😢😢
Knut Former Spurs midfielder, Nabil Bentaleb is back training with Lille after suffering a cardiac arrest. The whole squad welcomed him back.
Andreas Kungreke Eg og. Eg var sikker på han skulle bli ein strålande fotballspelar. Han hadde innsatsen, men klarte ikkje komme seg opp på det nivået han trengte å være for å spele for oss på den tida.
Knut Nabil Bentaleb could not have scripted his comeback any better after the Lille midfielder marked his return to the side following a heart attack last year with a goal in Sunday's 2-0 win at Stade Rennais. https://www.espn.co.uk/football/story/_/id/43884597/lille-nabil-bentaleb-scores-return-heart-attack
Kungreke Andreas For meg virket det litt som om han ble litt arrogant. Et problem mange yngre spillere sliter med når de tror de har "made it"..
Andreas Kungreke Det er godt muleg du har rett i, uten at eg skal ikkje påberope meg å være spesialist på tema.
Andreas Mabbutt Dei var det. Dei var perfekte for Poch på starten der. Unge sultne spelarar som gjorde akkurat som Poch bad dei om. Hadde ein innsats dei fleste på laget vårt hadde hatt mykje å lære av.
Yiddo61 Kommer aldri til å glemme hans innlegg til Kane mot schum februar 2015 seiersmål scoret i det 86 min, vidundelig var det
OysteinS Yiddo61 Kane mot schum februar 2015 seiersmål scoret i det 86 min, vidundelig var det Det var virkelig vidunderlig å være tilstede på WHL den dagen også 😀