Eddie Ikke videre imponert over det vi gjør i forsvar....slett innsats... men jævlig bra offensivt fra start
Schism Merkelige er at Vicario aldri gjorde slikt under sesongen. Pre-season skjer det ofte virker det som.
reppekjeks Ser ikke ut til at vi har lært mye når det gjelder å spille oss ut bakfra. Helt enorm risiko vi tar.
CWaddle Herregud! Har aldrig sett Kimmich smile. Ikke en gang et lite drag i munnviken når Maddison kødder med ballen når han skal ta corner ved cornerflagget. Seriøse drittsekk 😠
Cuti Ingen tvil om at Vicario, Dragusin og Davies til sammen er under middels i frispillingen bakfra.
Schism Normalt ville jeg sagt at dette forsvarsspillet ikke betyr noe. Vi mangler 3 av 4. MEN vi spiller mot et BM som startet noen uker etter oss og organiseringen bakover er til tider like krise som siste halvdel av sesongen i fjor. Hadde forventet noe forbedring i strukturen.
Cuti Sliter skikkelig defensivt ja. Dragusin må snart vise noe. Vært skuffende hittil i hvitt. For langt fra de beste til de nest beste bak. Bissouma er heller ingen Rodri.
Eddie Vi følger jo ikke mann! Det er jo bare å slå inn så blir det mål. Spence og Kulu som fucker det til. Få inn VDV, Romero og Udogie. Skikkelig skuffa over prestasjonen så langt. Det er snakk om siste match før det er alvor! Helvete
Schism Og defensiv dødball er akkurat like bra som i fjor også. Jeg liker Dragusin som spiller, men sliter med å se hvordan han skal passe oss. Ikke spesielt rask og ikke spesielt god med ballen.
Kungreke Skal bli en tøff sesong for oss i år. Er stygt redd Ange er økt og his depth i Premier League.
Ginola14 Kungreke Ohoi her er vi positive 9 dager før første serierunde. Personlig synes jeg det er mye positivt i klubben
Ginola14 Kungreke Joda, et par prosent mindre tikitaka i egen 16 er jeg enig i. Men tipper noe så enkelt som 3/4 istedet for 1/4 i forsvaret vil gjøre underverker