Dougie
Jeg håper forsåvidt jeg tar feil. Jeg har vel alltid hatt et litt svakt punkt for Spence som spiller, men tror det ikke. Enda mindre med tanke på alt mulig vi er linket til - og så få som er solgt.
Så kan kanskje Spence være en av få man beholder uten at han er i EL-troppen. Vet ikke om jeg liker den løsningen, men av alle i troppen hvor man muligens kan komme unna med noe slikt så kanskje med Spence. Mest sannsynlig vil det dukke opp en skade eller to også som gjør at noen kan falle ut av den grunn.
Helt sikker på at man tenker litt forskjellige scenario. Høres veldig ut som det er Neto man helst vil ha. Forventer egentlig nå at han blir kjøpt. Så tipper jeg Doue kommer mer an på hva som evt skjer med Richarlison og feks hvordan man vurderer Moore. Hvis Moore plutselig ser ut som en kar som kan spille litt og som man kan forvente er klar innen 1-2 år kan man ikke fylle opp med alt mulig. Kulusevski kommer vel med i det bildet også. Litt mer komplisert enn mange fans tror. Spesielt når man er helt på grensa kvotemessig (som forøvrig gjør det enda viktigere at folk som Bergvall og Moore får utvikle seg i klubben - Gray, Bergvall og Moore som CT om noen år kan bli gull).